Bana niyetim ciddi demişti seviyorum demişti sınırlarıma saygı duymuyor anlamıyor beni?

Yakınlaşmak istemiyordum o çok zorladı beni çaresiz bıraktı Sırf o istiyor diye yakınlaşmasına izin verdim ama çok pişman oldum farkediyorum beni onun için kullanıyor bende çok üzülüyorum zaten yakınlaştıktan sonra da çok pişman oluyordum cnsllk istemiyorum ama çokta seviyorum oda o olmasa hayatım da yok seni seviyorum ama o ilişkimizin bi parçası olmalı o olmasa bağlanamayız diyor trip atıyor günlerdir soğuk davranıyor kibar kelimeler yok şımartma yok bana saygı duymuyor belki düzelir diye görüştük yine ileri gitmek istedi kabul etmeyince zaman isteyince kızdı bir haftadır yazmıyor bana ne yapayım
Güncellemeler
1 yıl
Eşimden boşandım bakirelikten değil kendime saygımdan çok seviyorum ama davranışları bana beni kullanmak istiyor gibi
Bana niyetim ciddi demişti seviyorum demişti sınırlarıma saygı duymuyor anlamıyor beni?
Cevapla