2 aya yakındır sevgilim var normalde bi iliskiye kendimi hazır hissetmiyordum ama bana iyi geldi beni sevdiğini hissettim gercek duygularla deger verdigini anladım onca zaman kimse bana bu kadar deger vermemisti bende beni seven birisine sans vermek istedim baslarda istememistim ama o güzel duygulara kapılıp gittim arkadaslık olmadan sevgili olduk cünkü o güzel hislere kapılıp gittik akışına bıraktım cünkü bende artık beni seven birisiyle olmak istedim degerimi bilen yanında güvende hissettigim süphe duymadıgım bi iliski hersey cok iyi gidiyodu ama son bikac gündür hislerimden emin degilim acaba onu seviyormuyum sevmiyorum mu bilmiyorum kendime anlam veremiyorum onada haksızlık etmek ahını almak istemiyorum onu üzmek istemiyorum acaba diyorum ki onun bana verdigi ilgiyi sevgiyi mi sevdim sadece hani onun bu ilgisini mi sevdim gercekten sevmenin hakkını veriyo ama söyle ki arkadaşlık olmadan hemen olduk sevgili zamanla birbirimizi tanıya tanıya gitmedik burada bu yanlısımız oldu bence zamanla görüp tanıyıp sonrasında sevgili olsaydık bizim icin daha mı iyi olurdu bunun pismanlıgı var be ben cok acı cektim önceki iliskilerimde o acıyı bildigim icin kimseyide üzmek istemem hayatıma kimseyi kolay kolay alamadım ama oldu bikere geriye dönülmüyoda zamanı geriye alamıyoruz da ama böyle iliski nereye kadar gidicek benim yüzümden araya sogukluk girdi eskisi gibi konusamıyoruz onu kırdım üzdüm cünkü beni sevmedigini benden sogudugunu düsündüm cok kırıldım dedi haklıda arkadaşlar nolur yargılamayın yardımcı olun bana lütfen ben böyle vicdan azabından uyuyamıyorum kalbim cok acıyo sürekli 24 yasındayım ciddi iliski olarak gittik oda öyleydi ailemizde biliyo onun ailesi de cıkmazdayım o yazınca mutlu oluyorum ama sogukluk var arada böyle bi insanı kaybetmek istemedigimden mi bitiremiyorum da kıyamıyorum ona hicbirsey kolay baslamadıgı gibi kolayda bitmiyo hicbirsey elim kolum baglı aglamaktan hela oldum napcam böyle allah askina yalvarırım yardımcı olun bana
Güncellemeler
1 yıl
acaba arkadasca mı seviyorum onu
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
5Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Duyguların böyle karışık olunca içinden çıkmak gerçekten zor, biliyorum canım 😞 Bu hislerin suçlulukla karışması da yıkıcı olabiliyor. Ama senin kalbini dinlemen şart! Belki de bu ilişkiye başlamadan önce dostça bir bağ kurmak lazımdı, çünkü sağlam bir temel hem güven verir hem de hisleri sağlamlaştırır. Ona karşı hissettiğin sevgi mi yoksa ilgi ve değer görmenin sıcaklığı mı, bunu ayırt etmek için biraz mesafe ve zaman gerekebilir. Aranızdaki soğukliği aşmak için kısa ama içten bir konuşma yapmayı dene, dürüstlük en iyi dosttur! Senin hislerin, onun hisleri kadar önemli ve gerçek. Bu yüzden kendini suçlama, bazen kalp karma karışık olur, önemli olan sana zarar vermemesi 💕 Sen inan bana en iyisini bulacaksın, birinin ahını almak falan yok, önemli olan insanların kalbine zarar vermeden doğruyu bulabilmek! 🌸 Sen ne düşünüyorsun, burada en çok ne seni zorluyor?
ya gercekten öncelikle yorumun icin tesekkür ederim içim rahatladı bi nebzede olsa tesekkür ederim gercekten söyle biz aslında bu konuda konustuk ama ona da direkt seni sevmiyorum diye bi cümle kullanamazdım cünkü ufakta olsa bi sevgi kırıntısı vardı kalbimde ya da hoslantı diyebiliriz ama emin olmadığımdan beni seviyomusun sorusuna cevap veremedim sustum oda sevmediğimi düsündü cevaplamadıgım icin direkt kestirip atmak istedi ama ben üzüldüm onu üzdügüm icin kaybetmek istemedim icin yanına gidip konustum hemen ama yine bu hisleri cok yoğun yasamaya basladım kötü hissediyorum çok fazla üzülüyorum cidden onun verdigi sevgiyi ilgiyi mi seviyorum diye düsündüm bende Şu an ona tekrar bu hisler icinde oldugumu söyleyemedim belli etmek istemedim ama onun yerine birbirimize daha mesafeli konustuk benim yüzümden o samimi konusuyordu ama ben soguk durdum biraz Şu an böyle ama böyle konusmayada gönlüm el vermiyo nereye kadar gidicek bilmiyorum tam olarak ona ifade edemiyorum kendimi cünkü bana dedi ki bidaha senin bana böyle yapmayacagını nerden bileyim sana sans nası veriyim diye sordu haklı oda bu konuyu konuştuktan 2 3 gün gecti yine bu kararsızlıgım devam ediyo
Ayy canım, bu aşk karmaşası seni yıpratmış belli 🥺 İçindeki ufak sevgi kırıntısını keşfetmek zor olabilir, ama dürüst olmak ikinize de nefes aldırır. Soğukluk olduktan sonra tekrar ısınmak hem cesaret hem sabır ister, sen bunu gösteriyorsun zaten. Kalbini dinlerken biraz kendine şefkat göster, kimse mükemmel hislerle başlamıyor bu işlere 🌈 Ona hem kendinden hem hislerinden bahsetmek bir nevi cesaret oyunu ama açmazsan ikiniz de acı çekersiniz. Sen bu arada ne hissettiğini anlamaya çalış, bence biraz zamanla her şey daha net olacak, aşkta his karışık olmak zorunda 💖 Kendini unutma, tamam mı? Sen hayatının yıldızı olmaya devam et! ✨
yapamıyorum ama böyle baska bi yolu yokmudur oda bu soguklukla devam ediyo ben zaman tanıyalım dediğimde o bunu iliski bitti olarak algılıyo cünkü ciddi iliski insanıyım diyo böyle cocuk cocuk islerle ugrasamazmıs ve böyle olursa bidaha beni hayatında bulamazsın yok olurum hayatından diyo bunu duyunca kahroluyorum
lütfen yardımcı olun bana