30 yasında hic sevgilisi olmamıs erkek hakkında, 20 yasında hiç sevgilisi olmamıs, hic kız eli degmemis, hic kız görmemis, disi sinek görmemis erkek hakkında ne düsünüyosunuz

30 yasında hic sevgilisi olmamıs erkek hakkında, 20 yasında hiç sevgilisi olmamıs, hic kız eli degmemis, hic kız görmemis, disi sinek görmemis erkek hakkında ne düsünüyosunuz

hiç bir şey düşünmüyorum. kendini ezik görenler çok var maalesef. benim de sevgilim olmadı hiç ama olmak zorunda değil. hiç ağlamadım mesela bunun için.
Ben aglamısımdır
Yıllardan beri var bu tipler. Hatta bazısı bilmiyorum ama kendini eziklemekten keyif alıyor. Neden diye sorsam bende çözemiyorum ama işte tuhaflar başka açıklaması yok
Cevap
10Cevap
Toplumun algısı değişti artık, sağlıklı düşününce hiç olmaması normal olan zaten ama insanlar eksiklik gibi görüyor.
Tam bir saçmalık. Temiz olmak ne zamandan beri hakir görülen bir şey oldu?
Vallahi sadece okuyup şaşırıp geçiyorum zaten normal olması gereken bu
düşündüren kişilerdir, neden diye? geçimsiz biri mi? ki olma ihtimali yüksek, ikili ilişkileri berbat, ne kadar tipsiz olsanız bile kafa yapınızla bile birilerini etkilersiniz, son olarak özgüvensiz.. onlar adına üzücü..
Onları görünce iyi ki bu hayatı yaşamışım yaşıyorum diyorum.
Tamam hacı apla😄
Kadın görünce hatta dm de mesaj görünce yeni bi canlı türüne rastlamışlar gibi davranıyorlar
Normal değil. Mutlaka ciddi bir problemi vardır. Sağlıklı bı durum değil
Kendilerini uzaylı gibi görmemeliler bence. Kadınlarda onları deneyimsiz olarak yargılamamalı ve ezik çaresiz olarak algılamamalı. Bu işin parayla alakası yok sadece seçim meselesi.
Türümüzün en tehlikelisi The Abaza
Pek inanmıyorum onlara
Abartmamak lazım
Sorunu herkes kendin de arasın.
O evreye doğru gidiyoruz
Vallahi ya bakıyorum herkesin bir sevgilisi falan var ben uzaylı bakıyorum etrafa
nikah basılır onlara
Bas bacım hayır demezler
Yuh aw
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?