Kırgınlığını belirttiğin mesajına sevdiğin kişi sadece "tamam" yazsaydı , tepkin ne olurdu?

Sonra öyle bir susacağım ki.. bir daha hiç konuşmayacağım belki.. Belki 'tamam' kelimesine yıllar boyu nefret duyacağım..

Kırgınlığını belirttiğin mesajına sevdiğin kişi sadece "tamam" yazsaydı , tepkin ne olurdu?
Cevapla