Kadın parayı ve toksikliği seviyorsa aşk yoktur diyebilir miyiz?

Her kadın mutlaka eninde sonunda parayla ve erkeğin toksik enerjisiyle erkeğin yanında oluyor.

30 yaşa gelince de her kadın çocuk yapmak için birini bulup evlenir.

Dolayısıyla aşk insan fıtratına uygun değildir. İki cins ne kadar sevgiyi aradığını söylese de insan için değildir aşk, çünkü kavuştuğun anda arzu bitecek sevgi bitecek.

Kadın parayı ve toksikliği seviyorsa aşk yoktur diyebilir miyiz?
Cevapla