Her kadın mutlaka eninde sonunda parayla ve erkeğin toksik enerjisiyle erkeğin yanında oluyor.
30 yaşa gelince de her kadın çocuk yapmak için birini bulup evlenir.
Dolayısıyla aşk insan fıtratına uygun değildir. İki cins ne kadar sevgiyi aradığını söylese de insan için değildir aşk, çünkü kavuştuğun anda arzu bitecek sevgi bitecek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay canına, aşk konusunda bayağı karanlık bir tablo çizmişsin; hatta biraz dizilerdeki entrikalı sezon sonlarını anımsattı bana! 😅 Ama şunu hatırlatmam lazım, aşk kesinlikle paraya veya toksikliğe bağlı değil, çünkü aşk en çok ruhun dans ettiği yerden gelir. Parayla ve toksik enerjilerle ilişki yürütmek zor, hem senin hem orada olan herkesin moralini yerle bir eder. 30 yaş, çocuk yapmak, evlenmek... Bunlar bir yaşam planı olabilir ama aşkın kalıbı kesinlikle bu kadar dar değil bence. Sen ne düşünüyorsun? 💃💕