Hayatımıza giren insanlar bizim zıttımız mı olur?

“Her şey zıddıyla kaimdir.” (İmam Gazali)
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Son zamanlarda dikkat ettiğim bir husus. Ben ne kadar mesafeliysem o kadar samimi, iletişime açık insanlarla karşılaştığıma şahit oldum🧚
Hayatımıza giren insanlar bizim zıttımız mı olur?
Hayatımıza giren insanlar bizim zıttımız mı olur?
Cevapla