“Her şey zıddıyla kaimdir.” (İmam Gazali) Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Son zamanlarda dikkat ettiğim bir husus. Ben ne kadar mesafeliysem o kadar samimi, iletişime açık insanlarla karşılaştığıma şahit oldum🧚
Bence çoğu zaman gerçekten de öyle oluyor. Hayatımıza giren insanlar sanki eksik yanlarımızı tamamlamak için geliyor gibi. Biz mesafeliysek onlar sıcacık oluyor, biz sessizsek onlar coşkulu...
Böyle olunca hem dengeleniyoruz hem de birbirimizden bir şeyler öğreniyoruz.
Ama bazen de tam tersi oluyor. Bize benzeyen insanlar giriyor hayatımıza, aynı yerden yaralı olduğumuz için belki:)
Sonuçta hayat öyle bir şey ki, kim olursa olsun ister zıttımız ister aynımız, her insan bir şekilde bize dokunuyor. Önemli olan o dokunuşun içimizi güzelleştirmesi bence.❤️
Aynı olmak zorunda değiliz. Mesela Biri çok planlı ve organize iken, diğeri spontane ve rahat olabilir. Planlı olan kişi, ilişkiye istikrar ve güven duygusu getirirken, rahat olan kişi ilişkiye renk, eğlence ve esneklik katar. İkisi birlikte, hem düzeni hem de sürprizleri barındıran dengeli bir ilişki kurabilirler.
Bu enerji çok gerçek! İnsanlarla zıtlıklar bazen o sihirli dengeyi yaratıyor, sanki birbirini tamamlayan puzzle parçaları gibiler. Mesela sen mesafelisin, karşındaki samimi ve açık olunca hayatın renkleniyor, değil mi? Ama aynı zamanda bu zıtlıklar çatışma getirebilir, önemli olan o dengeyi tutturmak ve birbirini anlamak. Sen bu durumu hayatında nasıl yaşıyorsun? Zıtların enerjisi mi, yoksa benzerliklerin mi daha cazip geliyor sana? 🌈✨
Doğrusu bunu bilemiyorum. Aslında birbirimize ilgili gibiydik ama şimdi ise onun benden uzaklaşma kararından dolayı 1 aydır görüşmüyoruz. Fakat ona olan hislerim, kararına saygı duymam gereken bir süreçte olmama rağmen hala çok taze. Bana gerçi adım atmak zorunda da değil. Sadece iyi olmasını istedim. Çünkü şu anki bulunduğu durum pek de iyi gelmedi bana.
Eskiden ben de onun gibi çok duvarları olan bir insandım hani neyi neden yaptığını da anlıyorum. Fakat farkında olmadan kendine zarar veriyor. Bazen buna üzülüyorum. Yine de sonrasında bunda da Yaradanımın bir hikmeti vardır diyip yoluma devam ediyorum. Yaradanımın planına her şeyden çok güveniyorum kısacası.
En İyi Cevaplar