Hayatım boyunca hep platonik sevdim ve platonik sevginin bir hastalık olduğunu düşünüyorum sizce de öyle değil mi?

erkekler karşısında özgüvensizim. konu karşı cinsle ilişki olunca asosyalleşen biriyim. çünkü erkeklerin hoşlanacağı hiçbir şeyimin olmadığını biliyorum ve özgüven sağlayamıyorum. hayatım boyunca tek çarem uzaktan uzağa platonik sevmek oldu. ve benden hiç haberi olmayan kişileri yıllarca sevip sadece bu kadarcık sevgiyle bile mutlu olup yetindim. bu nedenle bence platonik aşk psikolojik bozukluktan türeyen bir şey. kişilik problemlerimiz yüzünden bunun ortaya çıktığına inanıyorum. haksız mıyım?

Hayatım boyunca hep platonik sevdim ve platonik sevginin bir hastalık olduğunu düşünüyorum sizce de öyle değil mi?
Cevapla