Binlerce insan içinde yürürken karşınıza kim çıksın da içinizde yer etmiş yalnızlığı alıp götürsün, aklınıza ilk kim gelirdi.. Benim aklıma ilk sevdiğim @Last_Romancel gelirdi.. Karşılaştığım an öyle sıkı sıkı sarılırdım ki anlatamam.. 🩷🩵

Binlerce insan içinde yürürken karşınıza kim çıksın da içinizde yer etmiş yalnızlığı alıp götürsün, aklınıza ilk kim gelirdi.. Benim aklıma ilk sevdiğim @Last_Romancel gelirdi.. Karşılaştığım an öyle sıkı sıkı sarılırdım ki anlatamam.. 🩷🩵

Kalabalık içinde olsun veya olmasın, hep yalnızımdır. Yalnız kalmak isterim.
Sarılmak, öpüşmek, sevgi gösterileri hiç yapmadığım, hiç görmediğim, bana hitap etmeyen şeyler.
Öyle birisi yok ama olsun cok isterdim çünkü bazen dağ gibi arkanda duran bir erkeğin varlığı insana güç veriyor , huzurlu ve güvende hissettiriyor oyuzden zaman zaman bunun eksikliğini bazen çok hissediyorum
Aynen öyle canım.. Umarım seni hakeden birisi çıkar karşına..
Amin canım inşallah teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Rica ederim canım.. 🥰❤️
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim canım.. 🥰
Kendime. Kendimi diri tutacak şeyleri biliyorum. Gücüm içimde. Açar bir kitap okur, roman kahramanlarında huzur bulurum. Bir müzik açar, müzikte kaybolurum. Yapacak çok şey var.
Sana
Sana
Ve sadece sana canım sevgilim ♥️
Bende bende bende.. 🩷🩵😘
Cevap
14Cevap
Sevdiklerimiz var çokça yeter sanirim sarılmak için
Aşk anlamında sarılacağım kimse yok
kimsem olmadığı için kimseye sarılmam.. tek başımayım ben
Ben hiçbir zaman kalabalıklar içinde yalnız hissetmedim. Aileme sarılırım her zaman.
Ben hep ona sarılıyorum ki
@pembikellerr
Maşallah..
Sana sarıldığımda gözlerine baktığımda ellerini tuttugumda ki o sonsuz huzurumsun sen. Boşa yaşanmış hayatımın armağanısın ❤️
Allah bozmasın nazar degdireceksin canim 🧿🧿🧿
Ailem gelirdi
Amin inşallah canım.. Teşekkür ederim.. 🥰 @last_romancel sevdiceğim nazar duası okur bize.. 😅 Hergün bana nazar değer alışkın o yüzden.. 😅
Okusun biri okusunda yeterki sen iyi olda muhim olan o:))
İyiyim çok şükür.. 🥰
Hayir, yalnız hissetmem ben. İlla bulurum kendimi oyalacak birsey,
İç dünyamda fazlaca kalabalığım, bir omuza sadece üzgünken ihtiyaç duyuyorum.
Yalnızlığımla kalmayı tercih ederim. Çünkü gerçek olan sadece insanın kendisidir
Sevdiğim bir arkadaşım olsun
İnsan yalnızdır insanlar içinde de. Küçük Prens
Kendimden başka kimsem yok.
Anneme.
Öyle hiss etmek, ortama uyum sağlarım
kaktuse
Kendime sarılma şansım olsaydı kendime
Kendime
Sevdiğime
Sevdiklerime 🩷
Yanımdakine
Ablama.
Sana😊
Haddinizi bilin.. Ve hayal aleminden çıkın benden size tavsiye..
Önce kendine Sarı l
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?