Sevgilim fazla kıskanç olduğu için benim whatsappm ve instagramm onun bilgisayarında hep açık, bu yaptığım kendime saygısızlık mı?

Yakın erkek arkadaşın falanda yok zaten hep kızlarla konuşuyorum ama içi rahat etsin diye verdim bunu bazı yakın arkadaşlarm çok karşı çıkıyor bu yüzden mesaj bile atmak istemeyenler oluyor ama napim

Sevgilim fazla kıskanç olduğu için benim whatsappm ve instagramm onun bilgisayarında hep açık, bu yaptığım kendime saygısızlık mı?
Cevapla