Nişanlım ile konuştuk dış çekim olcak dedim ne gerek var dedi?

Sonra yarın çıkacaz çarşıya dedim ben gelmiyorum dedi ben çok üzüldüm ağladım sonra sinirle dedim gelecem tabi dedi ama ağlama dedi şimdi bizimkiler ne oldu diycek dedim istediğim olmadı ağladım dersin dedi beni yanlış anladın ona ağlamadim gelmiyorum diyince ağladım ben üzüldüm o öyle anlamadı ama ve ne bileyim nişan düğün şeyleri erkekler çok sevmez ama sevdiğin sonuçta onunla gitmek ister yinede insan benmi abarttım bilmiyorum ama çok sinir oldum ve üzüldüm şu an onunla konuşmak istemiyorum yarın gelicekler ama ben onunla konuşmak istemiyorum yanlışmi yaparım öyle yapsam

Güncellemeler
1 yıl
Nişan bile istemedim bana sorulunca gerek yok istemiyorum dedim ama onlar yapmak istemiş benim burada suçum ne hatıra kalsın diye bir fotoğraf çekmekmi onuda illa olsun demedim sadece belki düğünümüz olmaz bari anı kalsın dedim
Nişanlım ile konuştuk dış çekim olcak dedim ne gerek var dedi?
Cevapla