GÖREN OKUYAN HERKESIN FİKRİNE İHTİYACIM VAR RİCA EDİYORUM UFAK DA OLSA BİR ŞEY YAZIN FİKİR VERİN RİCA EDİYORUM!.
Kız arkadaşımla önceden alkolle ilgili bir sorun yaşadık ve alkollü kafası güzel ayakta duramıyordu ve 1 kere konuştum kırmızı çizgimin olduğunu belirttim. Okulunun mezuniyeti olacakmış ve kız erkek karışık ben gidemiyorum dışarıdan kimseyi almıyorlarmış 200 250 kişi olacaklarmış ve bana bu ortamda alkol içeceğini söylüyor ve ben istemiyorum hoşuma gitmediğini kırmızı çizgim olduğunu 1 kez daha belirttim. Bana şu şekilde söylüyor "benim özel günüm alkol içicez 1 kere olacak mezuniyet daha olmayacak saygı duymak zorundasın diyor." Ben de alkole saygı duymuyorum böyle bir ortamda hiç saygı duymadığımı belirttim (hocaları müdürleri olacak ve alkol içmek yasak) ve mezuniyet çıkışı arkadaşlarıyla sabahlayacakmış ben de olacağımı söyledim sorun etmedi. mezuniyet çıkışı beklicem dedim çıktığında arkadaşlarına otururken içersin birlikte içeriz dedim orada öyle bir ortamda ben yanında yokken içmeni istemiyorum dedim. Sizce yanlış mı düşünüyorum yoksa doğru mu düşünüyorum. Veya bana bir yol gösterebilir misiniz. Gören herkesin fikrine ihtiyacım var rica ediyorum fikrinizi kısa uzun nasıl isterseniz belirtin en azından bir fikrim olsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer