BU FOTOĞLAFLARDAN SONRA SİZ OLSAYDINIZ NE YAPARDINIZ?

6 Aylık bir ilişkim var, erkek arkadaşımı da gerçekten seviyorum, genel olarak iyi anlaşıyoruz. Bir gün plansız bir buluşmamızda telefonunun son silinenler kısmına baktım, tam olarak 1273 tane farklı günler ve farklı saatlerde alınmış ekran görüntüleri gördüm (normalde telefonunu hiç kurcalamam, o gün ne olduysa bir bakayım dedim.) ve bu ekran fotoğraflarında 0nlyfansçıkızların gayet edeppppli :) bol bol fotoğrafı vardı."Bu fotoğrafları ne yaptın, bakar geçersin hadi tamam ama ekran fotoğrafı almak ne?" dedim. "bir şey yapmadım pişman olup sildim zaten." dedi. Tamam baksın hadi izlesin hadi hadii meraktan olsun vs vs ama o kadar tam tamına 1273 tane Esc kılıklı karının ekran fotoğrafını almak bir de farklı günler ve farklı farklı saatlerde Ne yaaaa? Kaç kez sormama rağmen "Bir şey yapmadım, hemen sildim çok pişman oldum." dediği için en son suçu kendimde aramaya başladım; ama cinsel hayatımız var, düzgün bir fiziğim var, kendimi suçlayacak bir şey de bulamaım. Bir de bazı ekran görüntüleri de videoların bazı kısımlarından seçilip de özellikle çekilmiş fotoğraflardı. Bu olayın üzerinden 1 hafta geçti, unutmaya sindirmeye çalışıyorum ama geçen gün gittiğim düğünde tek kollu bir bluz giydim diye "sen açık giyinmedim diyip açık giyinmşsin, bu bluz ne demek ondan bana fotoğraf atmadın."diye dellenince bana da bir geldiler. "AAAA niye böyle diyorsun bunlar senin ilgini çeken şeylerden çok daha masum bir kıyafet."dedim ben de, şalterler attı tabii. Ya ayrılayım ben, sürekli aklıma gelir paranoyak paranoyak yaşayamam diyorum bir yandan da onu özleyeceğimi biliyorum. Offf başıma böyle bir şey hiç gelmediği için ne düşüneceğimi bile bilmediğimden size geldim. İYİ Kİ VARSINIZ <3

BU FOTOĞLAFLARDAN SONRA SİZ OLSAYDINIZ NE YAPARDINIZ?
Cevapla