4 yıldır biriyle konuşuyorum daha yüzünü görmedim. Yüzünü ısrarla göstermek istemeyen erkek çirkin midir?

Birkaç yıldır (4) , konuştuğum biri var. Asla ona aşk vs. o gözle bakmadım eminim ki o da bakmamıştır, kendisi benden küçük üstelik, Azerbaycanlı bir dostum var. Ne kadar çabalasam da bana yüzünü göstermiyor ve 4 yıldır sürekli aktif konuşuyoruz kendisiyle , bırak yüzünü sesini bile duymadım. İyice sinirimi bozdu. Bana Azerbayacana gel sonra gösteririm diyor...

Güncellemeler
1 yıl
Öncellikle cevaplayan herkese teşekkür ederim de neden Dm kutuma gelip yok sen s@alksın falan yazıyorsunuz, lütfen görüşlerinizi burdan belirtiniz... Tekrardan teşekkürler.
Güncellemeler
1 yıl
Ne demek soruyu silemem, @Kızlarsoruyor, sizden talebimdir ki soruyu silmeniz.
24 saat geçmesine rağmen silemiyorum. Bazı kişisel bilgiler içeriyor.
4 yıldır biriyle konuşuyorum daha yüzünü görmedim. Yüzünü ısrarla göstermek istemeyen erkek çirkin midir?
Cevapla