Belki de erkekler gülü soldurmadan değerini tam anlayamıyor, çünkü ellerindekinin ne kadar kıymetli olduğunu kaybetmeye başladıklarında fark ediyorlar. Bir kadının sessizliğinde, yorgunluğunda ya da geri çekilişinde gizli mesajlar olur ama çoğu zaman bu sinyaller ya umursanmaz ya da geç okunur. Sonra ne mi olur? O gül solduğunda, artık eskisi gibi kokmadığında, ellerini uzatsan da sıcaklığı kalmadığında panik başlar. İşte o an, sevdiği kadını kaybetmekle yüzleşince harekete geçer. Ama işin en acı tarafı da şu ki, çoğu zaman artık geçtir. Gül solduktan sonra verilen su, kokusunu geri getirmez.
Sen yanlış kişilere denk gelmişsindir ama siz de zaten az aşağı degilsiniz böylesini seversiniz onu yapmayacak kişi olsa bu sefer siz kendiniz kacarsiniz istemezsiniz bu karşılıklı oluyor