Kadınların uzun boylu en zalim en sinsi en çapkın erkeğe bile bayılırken kısa boylu erkeğin en sadığından bile tiksinmesi adil mi?

Kadınlar neden boya bu kadar takıklar?
Kadınların uzun boylu en zalim en sinsi en çapkın erkeğe bile bayılırken kısa boylu erkeğin en sadığından bile tiksinmesi adil mi?
Cevapla