Yüz yıl önce erkekler çok özgür kadınlar çok baskı altında yaşarken bu çağda da kadınlar aşırı özgür erkekler çok mu baskı altında?

Özellikle uzun boylu olmayan ve zengin olmayan erkekler, kadınlardan neden bu kadar aşağılama ve zorbalık görüyor acaba?
Yüz yıl önce erkekler çok özgür kadınlar çok baskı altında yaşarken bu çağda da kadınlar aşırı özgür erkekler çok mu baskı altında?
Cevapla