Kaç senedir görmediğim, hiçbir iletişim yolumun olmadığı biri ile tesadüfen karşılaşmak için dua ediyorum! karşılsşır mıyım?

bir kahve alırken, bir yürüyüş yaparken... dünya küçük derler de.. biz aynı şehirdeyiz bu şehir bize çok büyük geldi 2 senedir yollarımız kesişmedi...
Kaç senedir görmediğim, hiçbir iletişim yolumun olmadığı biri ile tesadüfen karşılaşmak için dua ediyorum! karşılsşır mıyım?
Cevapla