İmkansız kesinlikle olmaz dediğiniz bir ilişkiye başladınız mı :D?

soru çok net ama soruyim gerçekten insanlarda bunu merak ettiğim için soruyorum artık barışmayız kesinlikle imkansız olarak düşündüğünüz ilişiklerde tekrar barıstınız mı ya da imkansız dediğiniz insanla ilişkiniz oldu mu olduysa buyrun anlatın :D :)
Güncellemeler
+1 yıl
ben kendime teselli anlamında sormadım sadece merak ettim anı olarak anlatırsınız diyee
Güncellemeler
+1 yıl
yo mu hala
İmkansız kesinlikle olmaz dediğiniz bir ilişkiye başladınız mı :D?
Cevapla