Hayatınız da hiç karşılıksız bir sevdaya düştüğünüz oldumu? Nasıl atlatdınız?

Çok kötü bir durumdayım, Onu düşünmeden bir anım bile geçmiyor… Resimlerine bakıp bakıp ağlıyorum…Ben aşık olmadım ben SEVDALANDIM… Çünkü aşk heves geçene kadar , Sevda ise kalp durana kadar devam eder…Ben böyleyim işte…😔😔😔
Hayatınız da hiç karşılıksız bir sevdaya düştüğünüz oldumu? Nasıl atlatdınız?
Cevapla