Selamm,
Bazen ne yaparsanız yapın, olmayacak olan olmuyor. Ama tabi bazen, "yanlış yapsanız bile, o yanlışı güzelleştiren bir insan vardır hayatınızda"...

Selamm,
Bazen ne yaparsanız yapın, olmayacak olan olmuyor. Ama tabi bazen, "yanlış yapsanız bile, o yanlışı güzelleştiren bir insan vardır hayatınızda"...

yavaşlık sıkıcılığı getirebilir, samimiyet de az olacağı için uzaklığı da getirir. bilerek samimi olmadığımız uzak olduğumuz kişiyle paylaşımımız da olmaz, kopar gideriz
aceleci olunca da tanımadan, sağlıksız bağlar oluyor, pişmanlık getiriyor şunu söylemeseydim bunu bilmeseydi diyoruz güven sorunları vs.
en iyisi akışa bırakmak ya. sorulanı cevapla, merak ettiğini sor, çekinme ama abartma, gerisi geliyor zaten ve bişey olacaksa oluyor olmayacaksa da anlarsınız herhalde djkdkd
Bence ne biliyormusun uzak mesafe iliskisi o kadar karsiyim ki cünkü Telefonlan hersey kokusuyorsunuz sorulacak soru bile kalmiyor buluşmalar azaliyor hic görmeyenler dokunmayanlar bile var onu gectim
Hadi diyelim uzak mesafe iliskisi yasayamayan kisilere neden bitiyor
Tutku yok , enerji alamiyor onu gördügünde kalp carpintisi yok , gelecek göremiyor , sıkılmiş ya ilişkiyi ara verecekler ya da ayrılacaklar bunda başka seçenek yok
Telefon hersey konusuyorsunuz demek istedim jfkfkf
Jfkkfkrkr
gülme jfkfkfkf
ama ben gülerim bfkfkf
Bazen yavaştan başlıyoruz ya hani her şey sakin falan filan ama kalp işte kafayı dinlemiyor. Küçük bakışlar büyüyor, umutlar kuruyoruz içimizden. Ama konuşmuyoruz. Bir noktada biri fazla hissediyor diğeri geri çekiliyor. Ve film orada kopuyor zaten.
Kopsun istemeyiz de bazen ipi kim tutacak bilemiyoruz işte sjsksk
He valla bırakın ulenn sjks
Yavaştan almak bazen sadece süreci uzatıyor ama içindeki sorunları çözmüyor. İlişkilerde en başta kurulan denge zamanla küçük tavizlerle bozuluyor. Bir taraf daha çok severken, diğeri biraz daha uzak kalınca, o mesafe her geçen gün büyüyor. Sessizlikler birikiyor, içe atılan kırgınlıklar konuşulmayınca duvar oluyor. Ve bir bakmışsın, başta birlikte yürüdüğün o yol, seni senden uzaklaştırmış. İlişkinin kontrolünden çıkması aslında kalbinin sesini duymayı bırakmanla başlıyor.
Cevap
5Cevap
Çünkü kalp, plan yapmaz. Duyguların matematiği yoktur. ne kadar kontrollü başlarsan başla, bir noktadan sonra hisler ipleri eline alır.
Karşılıklı anlayışsızlıktır.
aşk olmadığı için olabilir
Duygularımız var çünkü beynimizi etkisiz hale getiren. Ama ne yaparsak yapalım olacak olan oluyor
Neyi istersen zıttına çekilirsin genelde. Mantığını anlamıyorum ben de. Kaçtığın şeyin içinde buluyosun kendini bi bakmışsın
Bana göre çok sevmek herşeyi bitiriyor çok seversen erken kaybedersin ve hayatımı güzelleştirecek bir toz tanesi bile yok 🙃
Her yanlışın Olacağı olan şeylerle karşılaştırsın Yaradan öyle değilmidir 😊
Karsindaki kisi ile görüslerin ya da hayata bakisin uyusmamis olabilir.
Akışa bırakmak en iyisi
Yavaştan almak bence yeterli bir sebep. ;)
Nasipte yoktur.
Benim hiç ilişkim olmadı
Fıttırıyoruz kuduruyorum deliriyoruz öfkeleniyoruz
trip ve gereksiz 3. kisiler
Tutarsızlık
Saygı eksikliği
Takıntılısın sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?