Saydığım kaç gece doldu?
Hepsinize çok teşekkür ederim.. 🙏
"Bugün evleniyorum" deyip keyfine bakanlardan mısınız, yoksa bu evlilik sizi korkutuyor mu?

Bu yaz evlenecek çiftlerimize mutluluklar dilerim. 😄
Ya ben sana şöyle bir şey söyleyeyim bak bu devirde evlilik ölü yatırımdır evlenmekten korkmak değil mesele evlenmek de bir şey yok Bir imzaya bakıyor ama önemli olan o imzayı attıktan sonra bu hayatı geçirip geçiremeyecek olmak, evlilik kesinlikle öyle bir yatırım eskiden tamam insanlarla Sevgi varmış saygı varmış evlilik yapıyorlarmış o zamanlar güzelmiş ama şu anda sevgi yok saygı yok insanların birbirine karşı güveni yok. Bir de mesela ben bizim ülkedeki evliliklere bakıyorum hep erkek tarafı bir şeyler karşılıyor yok düğün masrafı yok örf adet gelenek altın takı kıyafet kına kıyafeti bilmem ne bütün her şey gelinde kalıyor düğünden sonra bütün takılar gelinin bilmem efendim yapılan her şey gelinin ondan sonra çocuk doğuruyor bütün her şeyi onun üstünde değer onun üstünde yani erkek tarafında hiçbir şey yok erkek tarafı da köle gibi sadece ev geçindirme derdinde ha haftada bir sevişirse sırf onun inadına evlilik yapıyorlar Bu kadar basit
Bir de altınları gelinden alıyorlar.
Nikah kıymak daha mantıklı
Bence bekar kalmak daha mantıklı Ben sana söyleyeyim niye evleneceksin ki bu devirde söylesene bana çocuk doğurmak için mi bu dünyaya çocuk getirip ne yapacaksın ya da efendim ne işte biriyle sohbet etmek hayat arkadaşı falan yalan yalan herkes çıkar için evlilik yapıyor cinsellik diyorsun e bekarken ben nasıl rahatlıyorsam o şekilde devam ederim yani
Anladım
Evlilik değil de insanlar korkutuyor beni çünkü son zamanlarda herkes değişken olmaya başladı ve ben birden fazla evliliğe sinir olduğum için bundan dolayı evliliği düşünmüyorum
Cevap
19Cevap
Merhaba,
Yuva kurmak istiyorum. Hiç korkmadım. Haram ilişkiden korkarım...
Umarım evlenirsin..
Amin inşaAllah 😅
İnşallah
Yani korku var ama keyfime de bakarım
hayır evlenmekten korkmuyorum
Hayat korkular üzerine kuruludur gadası
Libidosu düşük ve sıkıcı biriyle evlenirim diye korkuyorum
Hadi bakalım.
Yüksek birisi çıksarsa evlenirsin
Ben evlenmekten korkmuyorum. Ruhu pislik olmuş insanları buluyorum. Bu sebepten korkuyorum.
Korkmuyorum ama istemiyorumda. Bana uzak bir düşünce. Şu var düşüneceğim biri çıkar ve fikrim değişir onu bilemem 😄
Ben evliydim ayrıldım yeniden evlilik düşünmüyorum
Evlilikten korkan yok hayat pahalılığı ve güven sorunu var insanlarda bende dahil
Evliyim evlenmeden önce de hiç kormmazdim çünkü eşimi çok iyi tanıyorum
Evlilikden neden korkulsun ki hayatı yaşaman için iki sadık dost şart öyle ya da böyle 😊😌
Korksaydım şu anda evli olmazdım korkmuyorum. Daha da evlenmem zaten. 😅
vala korkuyorum ne yalan soyliyim ev gecindirmek zor
Bilip de bu yola girmişsek ne alâ bilmedense işte çok güzel llllll
Para olsa zor değil çok basit bana göre
korkunun ecele faydası yok
Şimdilik korkusuzca ilerliyoruz bakalım 😀
korkmuyorum. erkeğim ben asjhahaha
Bu beni korkutmaz evlendik 😂😂
Kim korkmaz ki.
Ay ben korkarım bea.😱
Sayınızı arttırın biraz , bu nedir ya.
Azıcık 😂
Hayır korkmuyorum
Korkmam
Korkuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?