Flörtüm bir haftadir sinav haftasinda olduğu için hiç yazmadı bu normal mi?

3 gün önce konuştuk onda da ben yazdım nasıl gidiyor diye bugüne kadar hep sınavdaydı bu durumu yorumlar mısınız

Flörtüm bir haftadir sinav haftasinda olduğu için hiç yazmadı bu normal mi?
Cevapla