Eğer 1 ya da 2 defa olursa benim için sıkıntı olmaz ama sürekli oluyorsa tabiki sorun olur. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz

#MFBH22 #Aşkİlişkileri #MFBHLoveAffairs #Buluşma #Sevgili #Arkadaş #SevgilininBuluşmayaArkadaşınıGetirmesi
Eğer 1 ya da 2 defa olursa benim için sıkıntı olmaz ama sürekli oluyorsa tabiki sorun olur. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz

#MFBH22 #Aşkİlişkileri #MFBHLoveAffairs #Buluşma #Sevgili #Arkadaş #SevgilininBuluşmayaArkadaşınıGetirmesi
Benim için sorun çünkü bu ne, okeye dördüncü mü arıyoruz? Ben de arkadaşımı getireyim, okey atalım 😂
Plansızsa sorun olur. Ama planladıysak, benim haberim ve iznim varsa sorun olmaz.
Olur tabi. Yalnız olup konuşmak ayrı birisi varken yanında konuşmak ayrı. Her çiftin rahat olduğu bir sınır vardır, bu yüzden birinin buluşmaya arkadaşını getirmesi bazen sorun olmayabilir, bazen de gerginlik yaratabilir. Eğer sevgilinizin arkadaşını getirmesi size rahatsızlık veriyorsa, bu tamamen geçerli bir duygu. İletişimde açık olmak çok önemli. Örneğin, "Bunu biraz daha özel bir zaman olarak görmek isterdim" şeklinde bir yaklaşım, durumu yumuşatabilir. Bazen insanlar, arkadaşlarını birlikte görmek isteyebilir, çünkü daha sosyal ya da rahat bir ortamda buluşmak tercih edebilirler. Ancak, sevgilinizin sizinle özel zaman geçirmek istemesi ve bunu saygılı bir şekilde dile getirebilmesi de çok önemli. Tabii, bazı insanlar için ise bu durum gerçekten sorun yaratmayabilir. Eğer ilişkinizde daha çok arkadaş grubuyla vakit geçirme ya da grup aktivitelerine katılma eğilimi varsa, bu tür bir durum daha doğal gelebilir. Sorun, genellikle karşınızdaki kişinin sizin sınırlarınızı ve ihtiyaçlarınızı dikkate alıp almadığıyla ilgilidir. Bir ilişki, bireysel alanlara saygı gösterilerek daha sağlıklı ilerler. Eğer bu konuda bir rahatsızlık hissediyorsanız, bunu nazikçe ifade etmek, çözüm için önemli bir adım olabilir.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Sevmem yani 4 lü bir buluşma ayarlanıyorsa mümkündür benim bir kız onun bir erkek arkadaşının gelmesi gibi ama birimiz bir arkadaş getirirsek bundan hoşlanmam
Teşekkürler🥳
Rica ederim ❤️
Cevap
13Cevap
Yok olmaz kızlar hep öyle geliyor. Benim son konuştuğum flört 3 kızla geldiydi. Okey oynadik hsjsjd
Büyük bir sorun değil ama devamlı olursa sorun olabilir sonuçta sevgilimle vakit geçirmek istiyorum 🙂
O bişey mi annesini getiren var ablası bile gelir nasıl oluyorsa çarşıya çıkası gelmiş tesadüf bu ya ugramak istemiş
Yani sevgilim zaten bir erkek Bir de arkadaşı olacak hiç gerek yok bir erkek görmek yeterli
Ben kadınla bulusacaksam yanimda niye erkek arkadaşımı getireyimki? Saçma olur.
Karşı cins arkadaş olursa sorun kız olursa sorun etmem ama sürekli yapıyorsa istemem yani
İlk buluşmada çok ayıp olur. Sürekli tekrarlanmasıda rahatsız edici bir durumdur
Yani eğer buluşmaya gideceksen bence birini getirmek mantıklı değil baş başa buluşmak varken
Evetttt öyle bir flörtüm vardı bir daha buluşmadım diyo oda gelsin yaaaaa senin kafanı seveyim.
İlk buluşmaysa olmaz ne o öyle sınava çekiliyormuş gibi.
Sorun tabiki başkasının ne işi var yanımızda rahat olamazsın zaten
Uzun süreli bir ilişkimse sorun etmem. Ama yeni yeni başladığım bir ilişkiyse istemem. Sadece tanıştırmak için bir defaya mahsus getirebilir.
Arada bir olur patolojik olur ise olmaz.
Bana önceden soylemesi lazim
Arada olabilir ama sürekli istemem
Hayır sorun olmaz
ayda yılda bir olur
Tanışırız sorun olmaz
Asla istemem :)
Tabii ki sorun... Ne o öyle kuyruğu gibi?
Haber versin ama sacma yani niye geliyor
rahatsız olurum
Yok sorun değil ki
Özgüvensiz
Bilemedim
Benim için sorun olur istemem yani
hyr tabiki
Sorun ya o ne
Ne işi var
Tartışırız gerek yok
Öyle oldu
Bana söylemeden kız arkadaşını getirmişti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?