Bir erkeğin boş durmamak ve ya tek konuştuğu kız olduğumu nasıl anlarım?

daha yeni konuşmaya başladık ama kalbimdeki bi ses diyoki boş durmamak için konuşuyo diyo okulda kantinde sürekli göz göze geliyoduk istek attı ve bende işte kimsin yazdım o mu diye işte konustık beni beğendiğini söyledi mesajlara anında bakıyo bakmayınca açıklama yapıyor c! ns₺likten bahsediyor ama kapatalım dediğimde kapatıyo mesajlaşıyoduk bir yere gideceğini söyledi ve bende sticker attım ve mesajı beğendi ve dahada yazmadı sizce öylemıdır?

Bir erkeğin boş durmamak ve ya tek konuştuğu kız olduğumu nasıl anlarım?
Cevapla