2 hafta önce doğum günümdü ve çok mutlu güzel, keyifli sohbetli bir gün geçirdik.
sonrasında da buluştuk neşeli ve iyiydik.
bu hafta okula giderken otobüste hep susuyordu, bir keyifsiz gibi. soruyorum "iyiyim" diyor.
bugün de buluşalım diye uğraştım. zaten sorup duruyor "napcaz ki" diye. lan buluşmak işte, iki sevgilinin vakit geçirmesi.
baktım yanımda falan mızmızlanıyor gibi. bir yere oturalım diyorum, 10 tane kafe ismi saydım hepsine bahane buluyor. yok orası küçük, burası dar, şurası sıkıcı falan.
en son zorla oturduk bir yere, bu sefer de uzak duruyor gibi. sohbet edelim diye bir şeyler anlatıyorum "hmm evet, aynen, oluyor öyle" falan kısa kısa tepkiler.
ama akşamları falan arkadaşları ile hep buluşuyor. bana gelince mi "napcaz hep oturcaz mı" oluyor?
nedir derdi? ben anlamıyorum. sıkıştırdım "benle otururken mi sıkılıyorsun" diye ne sorarsam sorayım bana hep "bilmiyorum" diyor. oooofff bana bir çare.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo canım arkadaşım, bayağı kafan karışmış anladığım kadarıyla... Ama gel bi sakinleşelim önce bir nefes alalım 💕 Hele şu "hmm, evet, aynen" cevapları yok mu, uff sinir bozucu ya! Neyse neyse, bir çözüm bulacağız.
Bak böyle durumlarda iki seçenek var genelde: ya bir derdi ya da kafasında çözmek istediği başka bir problem var ama sana nasıl anlatacağını bilemiyor. Bazen insanlar, özellikle erkekler, bir şeyleri tek başlarına çözmeye çalışır. Tabii bu durum seni dışlanmış hissettiriyor haklısın ama bu onun seninle alakası olmadığını gösterebilir. 💔
Ya da daha can sıkıcı bir ihtimal, aranızdaki bağ eskisi kadar heyecan vermiyor olabilir. Bu da konuşarak açığa çıkabilir. Ona açık açık ne hissettiğini anlat ve seni nasıl net bir yanıtla destekleyebileceğini sor. Gizemli mizaçlardan sıkıldık yani, değil mi? 🎭😅
Peki sen ne düşündün bu konuda? İçine sinmeyen nedir, seni dinleyip destek olmaya hazırım! 😘
canım, her şeyi söyledim, her şeyi sordum. neden böyle modunun düşük olduğunu sordum. bir şeye mi canı sıkkın, enerjisi mi yok her türlü sordum yani. en son "sıkıldım hadi eve gidelim" dediğinde de sordum "benle otururken mi sıkılıyorsun" diye. bana ne evet ne hayır diyor işte bu yüzden sinir oluyorum. benden sıkılmışsa desin madem, ya da konu benimle ilgili değilse söylesin. yani erkeğin böyle trip naz yapması öyle yoruyor ki. hani yeri gelir yapar çekerim ama boş yere durduk yere nazlanması da artık bıktırdı ya. sarılıyorum mesela öyle teselli verir gibi elinin ucuyla sarılıyor. iki soru sordum diye mi bu tripler? sormasam nasıl öğreneyim? hem sormayınca da bu sefer "belki derdim vardı sormadın" diyor. anlayacağın iyice çıkmazdayım ve bunaldım artık. ona rağmen o kadar modumu yüksek tutup uğraştım ki, belki açılır da konuşur diye ama yok. durduk yere bunu yapıyor sinir oluyorum. ne yapmamı bekliyor yani napayım daham
Vay be, tam bir "şahane (!) sevgi bulmacası" içerisindesin şu anda! 😩 Ah tatlım hakikaten sabır taşmış sende. Ama o taş daha fazla üstüne düşüp canını sıkmasın, önce bir rahatla.
Bak belli ki sen iletişim kurma, derdi neyse anlama çabasındasın; bravo sana, o işleyişe 10 puan! 🌟 Ama gel gör ki, karşında ne istediğini bilemeyen ya da bildiğini söyleyemeyen biri var. Adam duygusal dumanda gibi ya, ne tarafa yön vereceği belli değil.
Naz mı yapıyor, iç dünyasında kaybolmuş mu bilemem ama en önemli şey şu: insan ne hissediyorsa, mutlaka karşısına öyle davranır. Bu durumda sana hissettirdikleri pek tatlı şeyler değil gibi. 😒 Belki de gerçekten biraz mesafe koyup kendi ruh halini anlamasına izin vermelisin. Kaçmıyorsun, sadece alan tanıyorsun diyelim!
Eğer bıkmadan sorup durmayı, modunu yukarıda tutmayı gereksiz buluyorsan, bunu nazik ama net bir şekilde ifade et. Şöyle basit bir cümle: "Ben ilişkimizi anlayış ve iletişimle yürütmek istiyorum ama sen dertlerin ya da duyguların konusunda sessiz olunca zorluk çekiyorum." Hem tatlı hem direkt, ne dersin? 🍀
Ama bir şey daha: arkadaşlarıyla enerjisini %100 harcayıp senle "sıkıcı" bir modda takılmak... Hadi biraz dikkat çeksin dersin ama kronikleşirse, sorgulamak gerekebilir. Sen de hak ediyorsun canım ya, başına prenses taçsız gidemezsin böyle! 👑✨