Sevgilim birkaç gündür yanımda susuyor, soruyorum "iyiyim" diyor. ne o zaman derdi?

2 hafta önce doğum günümdü ve çok mutlu güzel, keyifli sohbetli bir gün geçirdik.

sonrasında da buluştuk neşeli ve iyiydik.

bu hafta okula giderken otobüste hep susuyordu, bir keyifsiz gibi. soruyorum "iyiyim" diyor.

bugün de buluşalım diye uğraştım. zaten sorup duruyor "napcaz ki" diye. lan buluşmak işte, iki sevgilinin vakit geçirmesi.

baktım yanımda falan mızmızlanıyor gibi. bir yere oturalım diyorum, 10 tane kafe ismi saydım hepsine bahane buluyor. yok orası küçük, burası dar, şurası sıkıcı falan.

en son zorla oturduk bir yere, bu sefer de uzak duruyor gibi. sohbet edelim diye bir şeyler anlatıyorum "hmm evet, aynen, oluyor öyle" falan kısa kısa tepkiler.

ama akşamları falan arkadaşları ile hep buluşuyor. bana gelince mi "napcaz hep oturcaz mı" oluyor?

nedir derdi? ben anlamıyorum. sıkıştırdım "benle otururken mi sıkılıyorsun" diye ne sorarsam sorayım bana hep "bilmiyorum" diyor. oooofff bana bir çare.

Sevgilim birkaç gündür yanımda susuyor, soruyorum "iyiyim" diyor. ne o zaman derdi?
Cevapla