Erkekler çok yalancı değil mi burada farklı söylerler reelde çok farklı hayat ama?

Reelde fok balığı gibi konuşan şımarık zengin kızlarını beğenirler. Ama burada kötülerler onları iyyy derler.

Kendi halinde kızlar onlara göre sıkıcı. Konuştunmu da sıkıcı olup olmadığına karar veriyorsun o da başka bir s.. alaklık.

k.. altak kadınları severler. Hanımefendiler onlara göre fazla güven verici. Savaşma duygusu hissettirmiyorlar erkeklere galiba. Bu da ayrı bir denyoluk.

Ne biliyim içimden geçenleri yazdım doğrudur yanlıştır bilinmez.

Siz ne düşünüyorsunuz

Erkekler çok yalancı değil mi burada farklı söylerler reelde çok farklı hayat ama?
Cevapla