Düzgün ilişkilere bakıp özeniyorum. Herkes mutlu bir ben mi değilim?

Ilişkim yok. Ne zaman kafeye gitsem öpüşen sarılan sevgililer var. Bunların hepsi mi mutlu. Bir ben mi böyle kaldım?

Düzgün ilişkilere bakıp özeniyorum. Herkes mutlu bir ben mi değilim?
Cevapla