Sizce hayatınızdaki insanı çok arayıp sormamak mı gerekiyor?

Arayınca canı istediğinde açıyor aramayınca arayası tutuyor bu neden böyle siz de mi böylesiniz sevgiliniz eşiniz hayatınızdaki kişi sizi ara ara arayınca konuşmak mı istemiyorsunuz?
Sizce hayatınızdaki insanı çok arayıp sormamak mı gerekiyor?
Cevapla