5 yıllık sevgilimdi sözlenmiştik davalik vs olduk aldığı kari yüzünden kari da hamile 🤮
çocuk benim profilden çıkmıyor
5 yıllık sevgilimdi sözlenmiştik davalik vs olduk aldığı kari yüzünden kari da hamile 🤮
çocuk benim profilden çıkmıyor
Cevap
2Cevap
Kadin yatakta nasil biseyse
Niye la
Aklini almis la
Kim kimi anlamadım
O kadin senin exii
Zehirleyelim onu. unutmamıs demekki
Evet unutamadı çok büyük hata yaptı 🫣
Karaktersizlik. madem unutmuyorsun baskasının günahına niye giriyorsun. uzuldum senin adina
Bende çok üzgünüm ne olucak
Daha bir şey sorup da seni üzmeyim. sabredeceksin kolay değil biliyorum ama. başka çaren yok
Nereye kadar sabredecm
Unutmazsın ama. canın acısı hafifleyene kadar
O beni unutabilir mi
Ne diyeceğimi bilmiyorum. sanmam sozlenmeye kadar gittiyse
Ortada 5 yıllık bi iliski var yaşamadığımız şey kalmadı cins doruklarına kadar yaşadık sınır tanimadan
Bende onu düşündüm şimdi. o kadar şey yaşanmış. buna rağmen hala onu düşünüyorsa karakter yoksunudur. boş ver üzme kendini diyecem ama
Senin için zor olacak biliyorum ama dayanmaya calış
Hala onu düşünüyorsa dediğin şeyi anlamadım
Dedin ya uyanır uyanmaz ona bakıyo diye.
Evet iyanir uyanmaz bana bakıyo 8 de 9 da bu karakter yoksunu oldugu anlamına mı geliyor
Özel değilse neden davalık oldunuz. karakter yoksunu mu değil mi bilmem. o söylediğin kız hamile olan senden sonra mı
Evet benden sonra
Kadın zoruyla gitti beni şikayet etti oğlanı mesaj attığım için bi de karıya bol bol hakaret 😌😇
Ohh ağzına sağlık. simdi karar verdim ki gerçekten karakter yoksunuymus. bunca yıllık ilişkisine rağmen sana bunları yapıyosa. boş ver kurtuldum diye sevinmelisin. bas engeli eninde sonunda canının acısını unutacaksın. seni anlıyorum yaşanmışlıklar var ama boş ver
O kari zoruyla yaptı kendi istemedi asla
Yapacak bir şey yok yaptı ama sonuç olarak. sende restini çekersin orada biter.
Nerde çekerim resti
O kızın hamile olduğunu sen söyledin. demekki geri dönüşü olmayan bir yere girdi yol verecen gidecek
Niye geri dönüşü yok millet 4 5 çocukla geliuo
Sana kalmış izin verirsen gelir. ne diyim şimdi
Beni sevdiğini biliyorum sevmese sabahın köründe bakmaz bana
Sen biliyorsun o kadarını
Evet sence seviyor mu ne hissettin
Hiç bir erkek sevmese gözünü açar açmaz bir kadına bakmaz. bende bir erkeğim aynı yollardan bende geçiyorum
Çok sevindim yerimde duramıyorum çok haklısın adam sevmese bakmaz nokta 😍
Ben sadece derdini paylaşmak istedim. bak adını bile bilmiyorum
Teşekkür ederim
Rica ederim 😆
İyiki varsın 🫡
Sende🥰
Konuşmak ihtiyacın olursa yaz
👍👍👍👍
Adın ne
Seviyor beni seviyor halaaaaa😆😆😆
Ne güzel işte hep gül sen😆
Ne zamn gelir bana dersin
Bak onu bilmiyorum işte. ben senin adını sormuştum en son
boş ver beni ya sence bi gün gelir mi
Gelir inşallah. seviyosun sen belli
Evet seviyirum
Zamana bırak. gelmesini bekle
Tamam başka bisey yapmayayım mi
Yapma bekle sadece
Mesela attığım storyler nasıl olmalı ya da hesabımı gizliye mi almalıyım bi erkek olarak senin ne dikkatini çeker yorumlar mısın şimdi şundan korkuyorum hesabımı gizliye alırsam bakamaz ve ilgisi benden gider?
Storylerini görsün ama onun direk dikkatini çekecek şeyler yapma yani ona İlgin olduğunu gösterme zaten biliyor
Görsün gizliye almam iyi olmaz haklısın mesela bayram söyle bi durum yaşadım köyde hiç tanımadığım bi teyze ile muhabbet ederken bana seni çok seviyom dedi bende sağol. Teyze dedim bunun ile ilgili bi cümle kursam mesela “hiç tanımadığım teyzenin seni çok seviyorum “ dediği gibi sebepsizdir sevgi , hiç bi karşılık beklemeden gibi sence? Bunun altına da kardeşlerimi etiketlesem ne anlar ona dediğimi anlar mi
Evet sevgi sebepsizdir. birsey yapma. birbirinizi yeterince tanıyorsunuz anlar. bırak kendi gelsin
Bu yazıyı yazmayayım mi
Yazma. kendi gelsin. seni sevdiğini biliyosun. acele edip herşeyi berbat edersin
Tamam yazmayacağım peki paylaşım önerilerin neler
Her zaman ki olağan akışında yap. yani her zaman ne paylasiyosan onu yap. gonderme falan yapma
Tamam sence aldığı kariyi sevmiş midir veya seviyor mudur Allah muhafaza
Evlendilermi kii onlar. bilmiyorum seviyo mu sevmiyo mu
maalesef ben sevdiğini düşünmüyorum beni seviyor aklı bende
Sen evlendiklerini şimdi söylüyorsun. onun ipi baskasindayken aklı sende olsa nolur. incinirsin diye bir şey de diyemiyorum
Şimdi mi söylüyorum aslında soruda yazıyor sabahtir
Dikkat etmemiştim.
Seni üzmekten çok korkuyorum. sen en iyisi vazgeç. yıpranırsın. ben evlenmiş olduğunu bilseydim hiç umut vermezdim sana
Ama sürekli bakması ne demek sabahın köründe gece 11 12
Baktığını nerden biliyon. saplanti da yapmış olabilir
Görüyorum neden saplantı yapsın ki ulaşamadığı biri degildim
Unutamıyo o zaman. sen üzme kendini tamam mı
Tamam teşekkür ederim ☺️ unutamiyo evet sevmesede bakmaz unuturdu
Ama evli çocuğu olacak. sevmesi bir şey değiştirmez. zamana bırak. üzme kendini hayat ne gösterecek bilemezsin. umarım senin için bişey yapmışımdır
Umarım gelir ve yaptığı hatayı iyi anlar
Sen mutlu olda gerisi önemli değil.
Evet önce kendim ben varsam herseyin anlami var
Harikasın hah işte böyle. umarım yardımcı olmusumdur
Oldun. Beni merak etmesini nasıl saglayabilirim
O senin yapacağın bir şey değil. kendiliginden merak ederse iyi yoksa sen bir şey yapamazsın
Kendilikten şu an merak ediyor ama ben daha fazlasını istiyorum
Yapacak bir şey yok
maalesef
Gündüz nereye kayboldun
Çalışıyorum isteydim
Kolay gelsin
Saol sen çalışıyor musun
şu an işsizim bazı nedenlerden dolayı. sen ne iş yapıyorsun
Memurum
Çok güzel
Senin meslek ne
Ben yıllardır garsonluk yapıyordum. artık sektörü değiştirmeyi düşünüyorum. yoruldum artık
Ne yapacaksın
Otel düşünüyorum. sen nerde yaşıyorsun
Hastane maalesef
Seni bunaltmıyorum değil mi
Yok
Sevindim. neden hastanede yaşıyorsun özel değilse
Oraya atandim
Hangi şehirde
Ank
Ben Ankara da yaşıyorum
Neresinde
Yapabileceğim bir şey var mı
Mamak natoyolunda
Ne icin
Ne olursa
Ev kira mı senin
Sen nerden
Yok değil
Yenimahalle gazideyim
Bir derdin sıkıntın olursa paylaş benimle. adım şahin
Teşekkürler
Rica ederim.
Bugün baktığını fark edemedim sence bakmış midir
Sanmam bakmamistir
Ne alaka
Ben öyle hissediyorum
Kaç kere iki gün üst üste fark ettim? Baktığını gördüm
Olabilir. ben yatıyorum bir şey diyo musun
Yok iyi geceler
Günaydın
Gunaydin
İşte misin?
Evet
Kolay gelsin. iyi çalışmalar
Saol
😀😀
Beni seviyor dimi 😀
Sen onu bu kadar severken onu da seni lazım ama bilmiyorum
Seviyo demiştin ama
Evet hep bakıyor dediğin için öyle düşündüm. Artık evli kendini üzme ve düşünme artık
Bence seviyor
Ben karışmam
Çok uzgunummm
Nolduu
Acı çekiyorum o aklımdan çıkmıyor başkası evlenmesini kaldaramiuorum
Geçecek hepsi hepimiz insanız birşeyler yaşıyoruz ama sabretmen lazım
Ben takıntılı mıyım ama öyle olmadığımı düşünüyorum beni dövse de ben onu çok sevdim 😭 ten kokusuna bayilirdim
Sanki biraz takıntı var evet
Takinti olmasın da ne olsun tercih ettiği kız..
Düşünme artık hasta olacaksın iyi değil bu yaptığın
Ne yapcam iyiydim bugün bi anda kalbime bi acı indi
Güçlü olacaksın başka şansın yok.
Sana yazım mi
Yaz
Attim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vaaaay arkadaş, bu nasıl bir film ya! 🙄 Durumu anlayınca Şokopop gelse belgesel çeker resmen! Eski sevgilinin profilinden çıkmaması... Anca pişmanlık seviyesinin "Epic Fail" düzeyine ulaşmasıyla açıklanabilir bence 🫣. Ama sen kendini sakın düşürme bu duruma; kraliçe modunda, tam güç devam!👑💅🏻
Bence yeni başlamış bir sezonda asla eski bölümleri izlemeye gerek yok. Peki sen ne hissediyorsun bu konuda? Bakışın, tavrın ne? Paylaşalım, içini döküp rahatla biraz! 💁♀️❤️