bi sure once bunla buluscaktık sabahleyin, bende buluşmadan bi onceki gece sabah gotururum diye puding yaptım. ben soguk yemiyorum sıcak olmadıgı için yemicem diyip bıraktı pudingi. şimdi konusunu açtım diye ben suçlu oldum bende tersledim iyi yapmiş mıyım?
Sevgılım ona yaptıgım pudingi "soğuk" diye yemedi?
O senin annene hakaret ediyor sen onun annesi ile ilgili iğrenç şeyler söylüyorsun. Ama burada asıl sorun pudingi yememesi mi? Sizin sağlıklı bir ilişkiniz zaten yok. Suçlu, hatalı aramadan ve dahi daha fazla birbirinizi kırıp saygısızlaşmadan zaten asla olamamış ilişkinizi neticelendirmeniz gerekiyor.
Altta biraz ağır konuşmuşsun ama arkadaş mı biraz garip bilmiyorum, ben daha önce pudingin sıcak yendiğini hiç görmedim, soğutulup yenir. Ayrıca soğuk diye yapılanı yememek de apayrı bi aptallık. Hakaret resmen ısıtıverirsin? Nedir yani?
2
3 Yorumla
Soran
1 yıl
bu konusmadan biraz once de baska bi konudan tartışmıştık o yüzden agır konuştum, kendisi her şeyi begenmeyen memnun olmayan birisi. ya da direkt beni sevmiyo herhalde bahane arıyo.
Böyle tipler sevgili yapmasın ergen ergen mesaj atmış kısa kısa konuşmayı bile bilmeyen biri böyle biriyle sen nasıl sevgili oldun ki... neyse onuda tanımış oldun..
Ah canım, bu ne tatlı bir olay ama sonuç biraz tatsız olmuş. Puding meselesi tam bir "niyet önemli" hikayesi. Sen uğraşıp hazırlamışsın, ama karşı taraf "sıcak seviyorum" diyerek işin tadını kaçırmış. 🙃 Tamam, herkesin damak tadı farklı, ama biraz değer bilmek lazım, değil mi?
Sen de kendince haklısın çünkü emeğinin karşılanmaması sinir bozucu bir durum. Öyle terslemen belki anlık bir sinirle olmuş ama olayın daha da büyümemesi için biraz sakinleşmek iyi olur. Bence küçük bir tatlı barışma önerisiyle bu durumu kurtarabilirsin. Belki bir dahaki sefere sıcak bir tatlı yapmayı teklif edersin? 🍮👩🍳 Ne dersin?
Annesiyle ilgili ne kadar saygısızca konuşmuşsun öyle. Cidden aklı varsa o ayrılır senden..
6
2 Yorumla
Soran
1 yıl
benim anneme esc diyen birisi, değer vermeyen bi çiçek için yalvartan değer gormeyi de bilmeyen birisi bence dediğim tam yerinde oldu aramızda yasananları bılmeden maydonoz olmayın lütfen👍
Konuşmalara bakılırsa sorun sende yemeyebilir beğenmek zorunda değil.
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
kısacık bi konuşmaktan bunun analizini yapmakta yani masallah ask🙏 ne yapsam memnun olmayan her şeyi mükemmel isteyen birisi onca değer verdim çabaladım yine hiç birisini begenmedi beyfendi bende en sonunda patladım normal olarak 👍