Eski konuştuğum kişiye yazma bahanesi olarak ne yazabilirim?

Aradan geçmiş 1 ,2 sene ama özledim gibi ben numaramı falan değiştirdim zaten sonra O da hesabını kapattı sonra ben de kapattım ondan sonra İletişim daha kuramadık Ben numarasını buldum ama Yazacak hiçbir şey bulamıyorum Nasıl tepki verir diye
Eski konuştuğum kişiye yazma bahanesi olarak ne yazabilirim?
Cevapla