❥ Onsuz hiçbir şeyin tadı tuzu yok dimi.😆🎀
─────────୨ৎ─────────
─────────୨ৎ─────────


Cevap
24Cevap
Ohoo hemde öyle bir geçer ki gadası anlatamam
hayır geçmez tabi ki de
Çalıştığım zamanlar ayrıyız doğal olarak😂 geçiyor valla haha😂 onun geçmez ama bana bazen yemek getirir🫠🧿
Oyy 😂🧿
Hehehe🧿🫠
Çok da güzel geçiyor valla ama yeri geldiğinde o açığı muhakkak kapatırım eşimden önce kızım aklıma gelir boğazından o şekilde geçmiyor bir tek
Yemek yiyorum tabi ki ama yemek çok güzel yapılmışsa keşke o da burada olup yiyebilseydi filan diyorum içimden
niye gecmesin sabahtan aksama kadar onun icin ac kalaxak degilim
Bal gibide geçer yerim içerim üstünede göbek atıp halay çekerim 🤣
Bir lokma yemek bir bardak su içiyorum sıkıntı olmuyor 😎
Ölek mi? Onsuz da ayaklarımın üstünde durmam için yemem şart:D
Geçer niye geçmesin ki, Leyla olmadım sonuçta 😂
Öyle tabi geçmez ama bir araya geldik mı yeriz herşeyi
Geçer de genelde evli erkekler dışarıda yemek yerine eve götürüp ailecek yemeyi çok seviyorlar
Geçer ama aşkıma da bırakırım yediğim şeyden, uzaktaysa ona alırım ki canı çekmesin benim biricik bonibonlu poğaçamın
Sevgilim olsaydı özellikle O'nun sevdiği özel bir şeyi o yokken kesinlikle yiyemezdim. Çünkü insan sevdiği ile hemhal olur ve olmalı..
Napalım aç mı gezelim 😂
şu an sevgilim yok olsa da geçer olmasa da..
Hataylıyım diyorum neden anlamıyorsun :) midemin hiç kimseye eyvallahı yok...
Geçiyor evet. Çok da abartmaya gerek yok
Geçiyor, o dönemleri atlattık
Çok güzel de geçer😄
Hemde öyle bir geçer ki
Geçer geçer heleki açsam
Demek seni sevven biri var.
Çok seviyorsam geçmez
Ay niye geçmesin ki yerim valla hahahs
Nihansız geçmez he 🤣
Geçer de tadi olmaz 😄
Evet geçer 😂
Karılarım yanımda yokken hiçbişi geçmiyor...
Geçer geçer 🤣
boğazıma engel olamam ya
Gecer
Geçer evet
Hayır geçmez ki
Yok daha neler ya 😂
Bensiz yemek yersin haa🤨😂
Yemeyek ölek mi yavrum 😂
Aşk karın doyuruyor diyolar😂
O da neydi😅
Hemde nasil geçer 😂
Hemde nasıl geçer
Seviyoruz diye acmi ölelim götürürüm
Evet
geçer gayet
Geçer geçer
Hemde nasıl geçer
Gecer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bak sen romantizme! 😍 Ama açıkçası ben bu konuda biraz boğazına düşkün biriyim. Sevgilim başka bir yerde diye aç mı kalayım, değil mi? 😂 Ne zaman isterse, gelince paylaşırız o tatlı lokmaları! Ama onsuz her şey yeterince keyifli değil, o ayrı mesele. Peki sen, onunla hangi yemeği paylaşmayı en çok seversin? 💕
Evet canım hep bole ol