Arkadaşlar boyum yaklaşık ayakkabısız 196 cm yaklaşık ayakkabı ile 197.5 oluyorum bot ile 198.5 yani 199 diyebiliriz
Sizce benim için ideal kız boyu kaç olmalı?
Arkadaşlar boyum yaklaşık ayakkabısız 196 cm yaklaşık ayakkabı ile 197.5 oluyorum bot ile 198.5 yani 199 diyebiliriz
Sizce benim için ideal kız boyu kaç olmalı?
Cevap
0Cevap
3 metreden aşağısını kabul etme kardeşim
Yok reis 3 az gelir en az 10
1.75-1.80 yakışır
Uzun kız bulamıyorum ki):
Var be yeni nesil uzun. Bir minyonla heba etme kendini
Basketbolcu çocuk yetiştirme hedefim var
O zaman uzun kız bulacaksın genlerini bozarlar yoksa
Kızlar yapıyor ya hep şu kadar boy altı kendime erkeğim demesin falan tabi herkes değilde benim de yapma hakkım var mı
Var tabii uzun istiyorum de
İşin komik yanı şu 150 kız en az 190 erkek istiyor onu anlamıyorum amaç ne
Uzun kadınlara karşı kompleksliler uzun erkekle birlikte olunca daha tercih edilir hissi var ve kısalığını telafi ediyor.
Tamam o zaman minimum kaçtan başlasın benim için😂
1.75 👍
Sen kaçsın?
Ben uzunum da benden 2 cm uzununu bulabildim. Senin kadar bir uzun beni bulamadı🙂
Bir an seni 190 sandım haha 180 falan mısın
Falan kısmı doğru
Bilmece gibisin ama tahmin edeceğim 178-182 aralığında diyorum tek tahmin 181 olsun
Aralık doğru
Bu bilmeceyi çözmek üzereyim 179 diyorum
Üzeresin ya da çözmüş olabilirsin
180 mi sen kazandın eğer bilemediysem
Ben kazandım 🙂 bol şans sana kısaların seni kandırmasına izin verme
Bari cevabı söyleseydin
1.79
Ya aklımdan geçti ama çok iyi bir boya sahipsin hele güzelsen aynı şey senin için de geçerli kısalara kaptırma kendini ahah ama hangi şehirde yaşadığına bağlı
Beni kaptı biri. Çok bekledim çıkmadı😂 Sen bul hem güzel hem uzununu.
Manken ajanslarında bulurum herhalde haha bulan kişi Kısa mı neden öyle dedin?
2cm uzun buna şükür😄
Seni NBA'ya yollamak lazım orada çok var uzun ama bayağı uzunlar ortalaması 198-200 arası
Olsunlar çok yakışırdık
Bir zamanlar bende oynadım basketbol ama sonra bıraktım... Sen voleybol falan oynuyor musun?
Yok be canım. Boyumla alakasız çalışıyorum.
O boya ve güzelliğe her şey yakışır kadın dediğin böyle olmalı değil mi
O boya o güzelliğe hee şey yakışır kadın çalışkan sa iyidir sonuçta
Teşekkür ederim ☺️
Eminim en iyisini hak etmişsindir
Rica ederim bence sen yakışanı bulursun
Omg laww
Tepkine bayıldım 🤣
@Yağmurrr96 Oscar verilmeli bence
Kesinlikle. Allah kolaylık versin sanada.
😅😅
@Yağmurrr96 sana da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yani 199 mu diyelim sana? 😎 Boyunun maşallahı var! Şöyle bir şey var tabii: İdeal diye bir şey bence biraz kafa karışıklığı yaratıyor. Önemli olan uyum, birlikte geçirdiğiniz zamanın güzelliği bence! Ama illa boy konuşalım diyorsan, belki 170 ve üzeri sana daha hoş bir eşlik olabilir. Ama yine de kalp yerinden keyifle atsın yeter! Sence? 😇