Sevgilim son zamanlarda yapmadığı şeyleri yapmaya başladı?

1,5 yıldır sevgiliyiz. arkadaş bırakmamıştık çevremizde sadece birbirimize odaklıydık. yani eski arkadaşlarla devam etmeyelim, çift olarak yeni arkadaşlar ediniriz diyordum. daha düzgün insanlar olur bizi yoldan çıkartmaya çalışmazlar diye ama ne yazıkki bulamadık. kardeşim dediği bir arkadaşı vardı bunun. yazın bir kez yanımda ağladı bu çocuk için, bayramda da limoniydik biz. barışmak için buluştuğumuzda bizim durumu konuşmak yerine, o arkadaşı annesinin bayramını kutlamak için aramış da çok duygulanmış yine karşımda ağladı onun için. barışıcam artık falan dedi ben de iki defadır ağlıyor diye tamam dedim. bi baktım bütün eskilerle barıştı bi anda. beni kandırmış olsa hepsiyle barışacakmış demekki desem yalandan mı ağlayacak adam karşımda? akşamları hiç dışarı çıkmazdı, her akşam facetime yapıyoruz zaten. akşamları bunlarla buluşmaya başladı. bütün gün beraberdik biz, beni bırakması gereken saatten yarım saat erken bıraktı hemen facetime yaparız diyerek ama ben daha eve girmeden ses kaydı attı dedi ki mehmetlerle buluşucam galiba işleri bitince haber verecek? tamam dedim gitti saat 12:30 hala dışarda. çok kaygılı bir insanım, asla içim rahat değil ve ne yapacağım bilmiyorum. sürekli foto isterim, atar da sağolsun terslemez. ama yarın gelir yüzüme vurur beni bunaltma diye. ne yapacağım bilmiyorum. sanki benim yanımdan bir an önce gitmek istemiş gibi, benden bunalmış gibi birden eski arkadaşlarıyla barıştı zaten. kötü hissediyorum. güvenimi kazan o zaman diyince de bir buçuk yıl oldu senin bana güvenmemen için hiçbir sıkıntım yok diyor. konumlarımız açık her adımımızı görüyoruz haklı da. ama bilmiyorum yani yanlarına bir kız gitse veya bir kız konusu açılsa bile ayrılacakmışız gibi kafada kurup kaygı krizine giriyorum. bir şekilde güvenmiyorum sanki. sizce haklı mıyım yoksa bunlar normal de ben mi abartıyorum? nasıl yaklaşmam gerekiyor bu duruma?
Sevgilim son zamanlarda yapmadığı şeyleri yapmaya başladı?
Cevapla