Aşk hayatıma olaylı gelsin istemek neden olur sizde böyle misiniz?

normal tanistik hoslandik ilsikileri beni tatmin etmiyor. bu yuzden kendşmi geri cekiyorum birax kolay bi hayatım olmadı ondan böyle hissediyor olabilir miyim ama zihnimde hep entrika dolu canlaniyor yani alsında biraz da aşkı degil aşka gidecek o yolu yaşamaj istiyorum. tuhaf ama ne istediğimi ben de tam bilmiyorum. ailem arkadaslarım iste o sekilde istemion bu sekilde istemiyon bu kisi nasıl gelcek diyorlar ama bilmiyorum iste yillardir böyle hissediyorum bu arada psikolojim bozuk degil aslında nedrn böye istediğimi bi yonden anladim ama yine de istiyorum

Aşk hayatıma olaylı gelsin istemek neden olur sizde böyle misiniz?
Cevapla