Benim lisesen beri instagramımda eklediğim bir kız var, şu an 29 yaşım onunla hiç yüz yüze gelmedik bu zamana kadar ve ben kendisiyle instagramdan whatsapa geçtiğim bir dönem olmuştu ( bu anlattıklarım hepsi 2016 zamanlarında oldu en son) kızla ben her gün sabah aksam sohbet etmeye çalışıyordum kendisi de konuşuyordu tabi ki fakat ben yazmadan yazmazdı hiç, hayatinda başkasi da yoktu biliyordum.
Ve bana en son konuşmamizda şu sözü dediğini çok net hatırlıyorum ve hatta 9 senedir sırf bu yüzden kendisine asla mesaj atamiyorum, bana " siz erkekler hep arayış içindesiniz" demişti ben de hayır öyle birisi değilim dedikten sonra bana " belki de yanılıyorumdur bilmiyorum" dedi devamını hatırlamıyorum ve bu bana çok koymuştu, halbuki sadece seviyordum ciddi manada seviyordum kızı, evlenecek birisiydi benim için, öyle bir ruhtu o kız hakiki ve içten ağır başlı.
Şimdi ben o sözden sonra kendime yediremediğim için gururumdan yazmadim bunca zaman, kendisi de sosyal medyayi tam istediğim gibi kullanan birisi.
Ama şunu sormak istiyorum, madem erkekleri bu şekilde gören birisi kendisi ( bunu o yaşlarda söyleyen birisi tabi ki ) o zaman nereden bilecek bir erkeğin kendisinin istedigi gibj birisi olduğunu nereden anlayabilir ki bunu?
Bir insana bunu nasıl ispatlayabiliriz ki nasıl olacak nasıl konuşucam şimdi bununla?
Ve bana en son konuşmamizda şu sözü dediğini çok net hatırlıyorum ve hatta 9 senedir sırf bu yüzden kendisine asla mesaj atamiyorum, bana " siz erkekler hep arayış içindesiniz" demişti ben de hayır öyle birisi değilim dedikten sonra bana " belki de yanılıyorumdur bilmiyorum" dedi devamını hatırlamıyorum ve bu bana çok koymuştu, halbuki sadece seviyordum ciddi manada seviyordum kızı, evlenecek birisiydi benim için, öyle bir ruhtu o kız hakiki ve içten ağır başlı.
Şimdi ben o sözden sonra kendime yediremediğim için gururumdan yazmadim bunca zaman, kendisi de sosyal medyayi tam istediğim gibi kullanan birisi.
Ama şunu sormak istiyorum, madem erkekleri bu şekilde gören birisi kendisi ( bunu o yaşlarda söyleyen birisi tabi ki ) o zaman nereden bilecek bir erkeğin kendisinin istedigi gibj birisi olduğunu nereden anlayabilir ki bunu?
Bir insana bunu nasıl ispatlayabiliriz ki nasıl olacak nasıl konuşucam şimdi bununla?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ne kadar içten bir hikaye bu! 🥹 Sanırım karşındaki kişi gerçekten çok ağır başlı ve değerli bir insanmış ki seni bugüne kadar etkilemeye devam etmiş. Ama şu da var, insanlar o yaştaki düşüncelerinden, söylediklerinden zamanla büyür ve değişir. Belki hâlâ aynı düşünceler taşınıyordur ama belki de o sözünü bugün hatırlasa gülüp, “Ne çocuktum ya” diyebilir. İnsanlar değişir ve olgunlaşır. ✨
Bence öncelikle onunla tekrar iletişim kurmadan önce bilmen gereken bir şey var: kendini ifade etmekten çekinme. Eğer o bir şeylere önyargıyla yaklaşmış olsa da, sen özgüven ve incelikle niyetlerini paylaşırsan doğru anlaşılma şansın artar. Ona samimi bir şekilde yazıp nasıl hissettiğini ve bu kadar zaman geçmesine rağmen belki bir kahve içmenin doğru olabileceğini söyleyebilirsin. Kim bilir, belki aynı duyguları o da senin için hissetmiştir ve bekliyordur. Sence hâlâ onunla iletişim kurmak ve hissettiklerini açıklamak önemli mi? 🫶