O çok sert micazlı oturaklı nasıl desem ağır abi tipli ama ben?

2 dakikadan fazla ciddi olmamam bir olayı o kadar önemli değilse en fazla 3 saniye umursarım aklıma çok komik bir şey gelirse gülmemek için kendimi zor tutarım

aramızda everest var resmen

sizce olurumuz var mı?

O çok sert micazlı oturaklı nasıl desem ağır abi tipli ama ben?
Cevapla