Erkeklerin çoğu 10 tane kıza yazar. Bu doğru mu?

Bunların içinden sohbetin en çok ilerlediği kişiyle veya yatağa atma ihtimalinin en yüksek olduğu kızla devam eder, diğerlerini eler. Bu doğru bir yorum mudur?

Erkeklerin çoğu 10 tane kıza yazar. Bu doğru mu?
Cevapla