Hayatımda hiç sevilmedim. Güzel bir kızım, neden böyle oluyor?

Hayatımda hiç sevilmedim. Güzel bir kızım. Ahlaklı akıllı karakterli bir kızım. Tabi tanışmadan kimse bilemez bunları. Ama tanışmaya çalışan da olmadı hiç. Sadece kekolar bakıyor bana o zamanda çok çirkin hissediyorum kendimi ama değilim. Adriana Lima değilim tabii ama bakılır bir güzelliğim var. Kimseye zararım dokunmadı da hiç. Ama ne yazan ne isteyen kimse yok.. çok zoruma gitmeye başladı artık.. kapalıyım ama açılma düşünceleri geliyor bazen

Güncellemeler
1 yıl
Ve beni reddeden çocuk meğerse bu yüzden reddetmiş..
Güncellemeler
1 yıl
Tipimi beğenmemiş
Hayatımda hiç sevilmedim. Güzel bir kızım, neden böyle oluyor?
Cevapla