1 Nisan sakasi bahanesiyle eski sevgiliye özledim yazilir mi?

1 Nisan sakasi bahanesiyle özledim yazip barisma niyetim var, eger geri teperse saka saka 1 Nisan derim kurtaririm kendimi ne diyorsunuz?

Denemeye dener mi :D

1 Nisan sakasi bahanesiyle eski sevgiliye özledim yazilir mi?
Cevapla