Bir erkek neden kendi tanışmak isteyip sonra hiç mesaj atmaz?

Bir çocuk var uzun zamandır takip ediyoruz birbirimizi en sonunda mesaj attı tanışalım diye biz konuştuk güzelde sohbet ettik çok güzelsin felan dedi sonrada kendisi yazmadı bir daha. Sizce amacı ne? Benden mesajmı bekliyor yoksa birdaha konuşmak istemiyor olabilir mi?
Bir erkek neden kendi tanışmak isteyip sonra hiç mesaj atmaz?
Cevapla