Erkeğin kadından küçük olduğu evlilikler neden empoze ediliyor?

Son zamanlarda bu konuya çok sık rastlamaya başladım.

Erkekler kendilerinden büyük kadınları çekici bulamazlar. Doğaları buna müsait değil.

Aynı şekilde kadınlar da kendilerinden küçük erkekleri çekici bulamazlar çünkü statü ve hayat tecrübesi konusunda kadından geride kalacağı için kadından saygı görmez.

Özellikle dengini bulamamış 30 yaş üstü kariyerli kadınlar ile 20li yaşlarda bir baltaya sap olamamış sözde olgun kadın isteyen erkekler bunu savunuyor.

Saçmalıktan başka bir şey değil.

Erkeğin kadından küçük olduğu evlilikler neden empoze ediliyor?
Cevapla