Çiçekler yerli yerinde, kimsenin kimseyi sevdiği yok mu, ne?

Çiçekler yerli yerinde, kimsenin kimseyi sevdiği yok mu, ne?

Ahmet Arif Leylasına seslenirken, "Başın, gözün ağrımasın," diyormuş. Sevmek tam da bu, eskilerin dediği gibi: "Tek canı sağ olsun, de yel essin, kokusu essinn."

Çiçekler yerli yerinde, kimsenin kimseyi sevdiği yok mu, ne?
Cevapla