
Ahmet Arif Leylasına seslenirken, "Başın, gözün ağrımasın," diyormuş. Sevmek tam da bu, eskilerin dediği gibi: "Tek canı sağ olsun, de yel essin, kokusu essinn."

Ahmet Arif Leylasına seslenirken, "Başın, gözün ağrımasın," diyormuş. Sevmek tam da bu, eskilerin dediği gibi: "Tek canı sağ olsun, de yel essin, kokusu essinn."
Doğru kişiyi bulanamamıştır.
Belki de coğrafyamızın jeopolitik istikrarsızlığını yaşıyoruz.
Açıyım biraz..
Bir de sosyal medya ve teknoloji etkisi bence insanların (özellikler kadınların) beklentileri yükseldi. Ve ülkedeki aşağıya doğru ekonomik dalgalanma siyasi efektlerle beyinlerimizi meşgul ediliyor, kalpler vesveseli, yarınlar ümitsiz milleti uçuruma sürükleyen birtakım adaletsizlikler …
Gönül isterdi ki apolitik yorumlar yazabileyim ama hayat pahalılığı ve susturulmaya çalışılan gençlerimizin sesleri ve bunların dışında dünyayı şekilendirmeye ve insanlığı kontrol edilebilir yeni dünya düzeniyine konuşlandırılan olabilitesi yüksek komple-teoriyle parazitlenen beyinler, bozulan gıdalar bozulan değerimiz kısaca diğer bir değişle bozulan fıtrat …
Daha uzunda konuşulabilir de farkındalıklarımız aynı derecede olmayabilir.
Döktürmüşsün müthiş teşekkür ederim
Bazen etrafıma bakınca gerçekten de öyle hissediyorum. Çiçekler güzel, her şey düzenli, ama insanların duygularını dışa vurması ya da sevgiyle yaklaşması daha nadir hale geliyor gibi. Herkesin kendine ait bir dünyası var, çoğu kişi sadece hayatta kalmaya, günlük sorunlarla başa çıkmaya odaklanıyor. Sevgi, anlamlı bir bağ kurmak, samimi duyguları paylaşmak giderek daha zorlaşan bir şeymiş gibi görünüyor. Ama yine de umutsuz değilim, bazen insanın karşısına doğru kişi çıkabiliyor ve o zaman her şey değişiyor. Sevgiyi bulmak, paylaşıldığında değerli olabiliyor, sadece doğru zamanı beklemek gerekiyor belki.
Çok güzel ifade etmişsin teşekkür ederim
Fikir ayrılıkları ve çıkar çatışmaları maalesef birlikteliği çok zora sokuyor anlayış alttan alma falan diyoruz ama bunu genelde tek taraf bekliyor yani gerçekten sevsende bir süre sonra nefrete dönebiliyor. ama millete sorsan evlensene ya sen niye hala bekarsın derler manavdan limon alır gibi görüyorlar
Cevap
15Cevap
O çiçekler odunlar da açmayı tercih edince yerlerinde kalmaya devam edecekler
Doğru
Bir defa seveyim dedim de yanlış yapmışız, o zamandan beri yok :)
Bir gemi de 1 masum 9 suçlu var diye gemiyi batırır mısın
Masumu bulmaya devam senin olan Sana gelecektir
🌸🙏🏻
Sevdiğimiz çok uzaklarda, üstelik trip atıyor ve engelledi 🙄
Naptın kıza engelleyecek duruma geldi acep afeettir kendini zuu
Yel essin, kokusu gelsin doğrusu.
İnsanlar artık başka şeyleri seviyorlar. Zamanla birlikte sevgiyi ifade biçimleri de değişiyor.
Sevmeye heves bırakmadılar hem ekonomik yönden hemde güven konusunda
Bir zamanlar o çiçekler benim kalbimde idi..
Sevmiyorlar sevmeyi de istemiyorlar. Çiçek tüccarı olmak daha onemli herkesin gözünde. Sevilmeyi beklerken solup gidiyoruz biz de...
Çünkü artık kaktüs alıyor çogu diliyle gizlice veriyor batırıyor en zayıf noktadan çiçek pahalı hak eden yok biri de bir binide bir düşüncesiyle
Bilmem ki öylemi acaba
Evet koşulsuz olanı kalmadı gibi gibi
Öyle aşklar çok eskide kaldı.
Bir yerlerde tohumu hala var...
Ruhu hala yaşasa da bedene bürünmüş haline denk gelmek zor
Herkes el ele geziyor olm nasıl yok
Ben herkes miyim oğlum😅
Doğru :/
Platonik zor valla
Sevilmeye layık olmayan birinden beklemeyin
Seven seviyorda sevilenler kiymet bikmiyor
Aynen öyle tek canı sağolsun
Ne güzel duaymış
Menfaatin karışmadığı bir sevgi ne içten, ne nahif
Çiçekler güzeldir
Ülkede sevgi tohumlarını fareler kemirdi maalesef
Kimsenin niyeti yok.
Sanki
Nerede o aşklar
yok mu sence
Var burada 😂
xp olsun diye yazıyorum
Vardır
Heves yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?