Sizce duyduklariniz gordukleriniz nelerdir herkes onceden bir sey yasamis mi?

Ben 20 yaşındayım yaptığım max şey opumekti bundan bile vicdan azabı cekip kendimi kirli hissediyorum kafama çok takıyorum yani herkes geçmişinde bir şeyler yaşamış mı benim yaşadığım çok ultra kirli denilecek bir geçmiş mi yani ergenlik zamanında op*smus birini kabul eder misiniz size ağır gelir mi ya öpüşmek de tam o*usmek değil opme gibi ergen kafası iste anlarsınız ya geçmiş neye göre sorunlu olur düşüncelerinizi merak ediyorum

Sizce duyduklariniz gordukleriniz nelerdir herkes onceden bir sey yasamis mi?
Cevapla