Uzun süredir yalnızım ama hayatıma kimseye almak istemiyorum. Biriyle görüşüp birbirimize ismimizi bile sormadan vakit geçirmek?

Size saçma gelebilir ama bayağıdır bunu düşünüyorum kafa dengi birini bulursam hiçbir şekilde birbirimize yargılamadan ve soru sormadan eğlenip vakit geçirebileceğim birini istiyorum. Böyle bir şey imkansız mı bana ismimi bile sorsun istemiyorum.

Uzun süredir yalnızım ama hayatıma kimseye almak istemiyorum. Biriyle görüşüp birbirimize ismimizi bile sormadan vakit geçirmek?
Cevapla