Sevgilimin yüzünden kendimi cirkin hissediyorum? Bende mi sorun var?

Erkek arkadaşım geçen gün bacağımdaki kılları gördü. Şakayla karışık espri yapti. Ama çok canımı sıktı. Daha önceden instasında kadın modellere baktığını gördüm kavga etmiştim. Onun yüzünden kendimi çok çirkin hissediyorum. O kadınları gördükçe kendimi daha da çirkin buluyorum. Ona olan sevgim azaldı. Bana karşı hep kaba davranıyor. Hic güzel olduğumu söylemedi. Aylarca çiplak modellere bakmış. Bu ilişki beni çok yıpratıyor. Uzun zamandır birlikteyiz. Ve onun yüzünden kendimde kusurlar buldum hep. Ama ona bunlari anlatınca oldum olası benim zaten böyle dusundugumu onunla ilgisi olmadigini soyluyor. Bunlar aklima geldikçe ona karşı bi nefretim oluşuyor sanki. Ne yapmalıyım? Ben mi abartıyorum acaba?

Sevgilimin yüzünden kendimi cirkin hissediyorum? Bende mi sorun var?
Cevapla