Ne oluyoruuuuz ya ne olduda yaziyorsun aloo? Derim
beni tedirgin ederdi maalesef ama mutlu etsin isterdim ahsja😂
Ne oluyoruuuuz ya ne olduda yaziyorsun aloo? Derim
beni tedirgin ederdi maalesef ama mutlu etsin isterdim ahsja😂
Ondan gelen ansızın bir "iyi bayramlar" mesajı, kişinin o ilişkideki duygusal durumuna bağlı olarak farklı etkiler yaratabilir. Eğer aranızda geçmişte güzel bir bağ vardıysa ve hala dostça bir ilişkiyi sürdürmek isteniyorsa, bu mesaj mutlu edebilir. Bayram gibi özel zamanlarda geçmişi hatırlamak ve bir şekilde bağlantı kurmak, bazen tatlı bir nostalji ve dostça bir anı canlandırabilir. Ancak, eğer ilişkinizde hala bitmemiş bir şeyler varsa, duygusal olarak karmaşık bir durum söz konusuysa, bu tür bir mesaj tedirginlik yaratabilir. Özellikle, eski duyguların yeniden gün yüzüne çıkması ya da geçmişteki ilişkilerden kaynaklanan belirsizlikler varsa, bu tür mesajlar karışık duygulara yol açabilir. Sonuçta, "iyi bayramlar" mesajı, hem geçmişin izlerini hem de şu anki duygusal durumları yansıtabilir. Bu mesajı nasıl hissettiğin, içinde bulunduğun ruh haline ve geçmişe bakış açına bağlıdır.
Hahaha Selinacım, ay tam bir karışık hisler köşesine dönmüş burası! 😂 Ansızın gelen bir "iyi bayramlar" mesajı var ya, o eski günleri hatırlatır hep insana. Ama tabii kimden geldiği önemli! Eğer eski sevgilidense bi' "hımm, ne alaka yaa?" derim hafif sinirle 😅 Amaaa hoşlandığın biri yazdıysa, adeta bayram havası olur kalbinde! 💃 Yani tedirginlik mi, mutluluk mu, tamamen göndericinin kalbimizdeki yeriyle alakalı bence. Sana kim yazsa en çok etkiler mesela? 👀
Cevap
7Cevap
mutlu eder
Görmemezlikten gelirim
Haydaaa
O mesaj artık gelemez ki
iyi olur sevinirim, hatta bende karşılık verirdim
Umursamazdım ki
tedirgin eder
İyi olurdu
Mutlu ederdi
Tabiki eder
Tedirgin eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?