sana tek bişey dicem benim için o kadar şey yapmana rağmen ve benim senle ilgilenmeme rağmen hep yanımda olduğun için teşekkür ederim ve özür dilerim
Her daim yanındayım bil dedim her daim ve elimden geleni yaptım psikolojisi yerinde değil pek ama hiç bırakmadım onu 2 günden beri yazmıyorum oda aynı şekil
Ama tek bunu yazdı iki gün önce cidden seven böyle yaparmı🤦♂️aile sorunu anılır yanındayım da diyorum ama insan bir nasılsın demezmi fazlası abartı herkesin sorunu var çünkü
Her daim yanındayım bil dedim her daim ve elimden geleni yaptım psikolojisi yerinde değil pek ama hiç bırakmadım onu 2 günden beri yazmıyorum oda aynı şekil
Ama tek bunu yazdı iki gün önce cidden seven böyle yaparmı🤦♂️aile sorunu anılır yanındayım da diyorum ama insan bir nasılsın demezmi fazlası abartı herkesin sorunu var çünkü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer