Aile sorunları var ve bunu yazdı siz olsanız ne anlarsınız?

sana tek bişey dicem benim için o kadar şey yapmana rağmen ve benim senle ilgilenmeme rağmen hep yanımda olduğun için teşekkür ederim ve özür dilerim

Her daim yanındayım bil dedim her daim ve elimden geleni yaptım psikolojisi yerinde değil pek ama hiç bırakmadım onu 2 günden beri yazmıyorum oda aynı şekil
Ama tek bunu yazdı iki gün önce cidden seven böyle yaparmı🤦‍♂️aile sorunu anılır yanındayım da diyorum ama insan bir nasılsın demezmi fazlası abartı herkesin sorunu var çünkü
Aile sorunları var ve bunu yazdı siz olsanız ne anlarsınız?
Cevapla