Kafama göre soruda bugün 🙊😃etiket yapmak isteyenlere etiket serbest sjs
Hayırlı Arifeler♥️🥰🧚
Haydi bakalım dökülün site sakinleri 😃🤪
Kafama göre soruda bugün 🙊😃etiket yapmak isteyenlere etiket serbest sjs
Hayırlı Arifeler♥️🥰🧚
Haydi bakalım dökülün site sakinleri 😃🤪
Bazen öyle insanlar oluyor ki, onlarla geçirdiğin her anı, her konuşmayı, her gülüşü daha çok istiyorsun. Bir şekilde seni çekiyorlar, bir mıknatıs gibi seni kendilerine doğru çekiyorlar. Bu tür insanlar, sadece fiziksel çekicilikleriyle değil, aynı zamanda içsel bir huzur, güven ya da bir şeyler sunarak seni etkileyebiliyorlar. Ben de zaman zaman, "hüp" dediğim türde insanlarla karşılaştım, ama genelde bu insanlar hem içimi rahatlatıyor hem de her anı değerli kılıyor.
Hüüp diye içine çek beni...
Bu cümleyi bir daha okuyun bakalim, bu Hüüpp diye içe çekilen nedir?
Şarkıda ne anlatılmış, ne anlaşılmış.
Güldü, verecek.. (Kemal Sunalda replik) acaba insanlarin aklina ne getiriyor?
Bu şarkıyı Tarkan söylemiş ve bir düşünün bakalım Buradaki Gizli Özne hangi kelime?
Yok ama olmasını isterdim ona sımsıkı sarılabileceğim birini isterdim hayatımda koklaya koklaya onu öpebileceğim yanaklarını hafiften ısıracağım birini isterdim beni çok sevsin isterdim bana aşık olsun sürekli beni düşünsün ben aşırı ilgiden sıkılmam bana sürekli ilgi göstersin isterdim ama böyle bir erkeği bulmak zor maalesef
Cevap
42Cevap
Kursağında kalırım djfjs
Üstüme soda içtirmem 😂
Kalacam da kalacam, kursakta kalacam :D
Ahahaha kimse beni hüpletemez ok mu 😏😅
ahaha :D gülmeye gidiyorum
eee tamam, ben de kursağında kalırım dedim
Hüp diye içine çek beni demek istediğim kişinin kursağında kalırım dedim 🙄 noldukine. Uğra bana bebiş
Hiç sorun değil 🩵🩵
Hüp diye çekmek istediğim var djdjd
Evet öyle birisi var tabi ki de sjsjsj
Waaa kim kim sjsj
Söylenmez sjsjjs
Beni hüppp diye içine çekmek isteyen varsa like atsın 🤣 🤣
Yerimmmmm 🌺🥰❤️💚
At gibi gönder it gibi gelsin tarifesi uyguluyorum şimdilik Baktım kırbacın kıymetini bilen daha çok 😂😂
Hayırlı arifeler dua ediyorum oruclarınız kabul olsun diye inşallah layıkıyla eda ettiniz
114 kiloyum çekebilecek olan varsa buyursun beni etiketlesin hakskkskd Öyle birisi yok maalesef djjdjd
Sanada dostum. Eyvah eyvah soruya gel bende nefes darlığı var. 🤣🤣
Tarkan fazla abarmış bu kadar iddalı olamam ben 😂
Var ama yapmaz başkasına yaptırıyor bana yaptırmaz niye bende bilmiyorum çekici değilim galiba
Dedim çekmedi 😊 içi müsait değilmiş demek ki
Yok okadarda degil
Aşık olduklarım oldu, özledim ama nedense hiç o noktaya gelmedim
Tırtıklarım fazladır benim. Yorarım, pek bulaşmasalar daha sağlıklı olur
Evet var sjsjs
Hüppp diye çekip öğğğhh diye kusanlardan eyleme beni ya Raaab!
Kuş sütüyle besleyeni bulursam diyeceğim 😂
🙊😂
Tövbe estağfurullah yok bacım.😂
Nefesi o kadar kuvvetli biri yoktur shdhd
Birisi tarafından yutulmak neden cazip olsun ki?
Yok öyle biri maalesef
Kuş sütüyle beslese de biri beni
Kimse yok aman olmasın da
Yok be ya. Ben onu çekeyim.
Buradan mi özel hayat mi
Öyle bir kişi şu anda yok..
Olsun mu bilmiyorum ki
Şu an Kendi hayatımda dönüp dolanıyorum 🥹
Kimsenin içinde olmak istemem.. 😄
Var öylesi nefes kesici tipler 🥰✨
Yok beaa, bulsak kaçırırmıyız :D :D
Var ve içimden geleni diyorum daima 😅
Hüpp diye sümüğümü sil 🤧
Yok efenim. 😇
Pipetle içecek içmediğim için yok.
Hayır yok..
Hayır yok
Hayır yok
Henüz yok 😂
Evet apla sen
Var capy
Vat Platonik
Tabiki var 😅
Varrr
Arada oluyor
Hahaa yok 😀
Noo yokk
şu an yok
şu an yok
Var bekliyoruz 😂
Bu nasıl bir tabir 😂
Var gı 😂
Kalmadi
Hayır, yok..
Hayır yok bulamadım
Bir gün olursa söylerim
Yoktur agam
Yoktur
Şu anda yok
Şu an yok
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?