En çok sevdiğimiz kişi mi bizi en derin şekilde yaralar?

Bence en çok sevdiğimiz kişi en derin yarayı açar. Çünkü ona gardımızı indiririz, en savunmasız halimizi gösteririz. Başkası yapsa umursamayacağımız bir şey, ondan gelince içimize işler. Güven kırıldığında, sevgi de yara alır. İşte o zaman gerçekten acıtır.

En çok sevdiğimiz kişi mi bizi en derin şekilde yaralar?

#selinaorselin🪻

Güncellemeler
1 yıl
🌷🌷
En çok sevdiğimiz kişi mi bizi en derin şekilde yaralar?
Cevapla